"Danke, bis bald."

Çeviri:Teşekkür ederim, görüşürüz.

April 28, 2016

12 Yorum
Tartışma kilitli.


amistymoon

Bald, soon demek. Türkçe'de söylenecek olursa; yakında. İngilizce'de until soon gibi bir şeye çevrilebilir. Yakında görüşürüz Türkçe çevirisi için uygundur. Aynı zamanda until later demek için bis später kullanılır ve until then demek için ise bis dann.


sey973102

Teşekkürler danke demek degilmi


selinikbal

Bis bald yskında görüşürüz anlamında kullanılmıyor mu


SiEybo

Teşekkür ederim = teşekkürler


bekir237959

sonra görüşürüz


AhsenKocasu

teşekkürler, görüşürüz de olmaz mı


TCAfetMini

bis bald derste öğretilmedi,


RamazanDal10

'sağol' kelimesini kabul etmiyor...


Abdurrahma982396

Bist bald .yakında göruşuruz


Nazl484081

Bazı doğru yazılanları bile yanlış algılıyor. Bu normal mi


UurArdaAkn

Görüşmek üzere ile aynı anlama çıkmıuor mu?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.