1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Make the sandwiches."

"Make the sandwiches."

Fordítás:Csináld meg a szendvicseket.

January 18, 2014

20 hozzászólás


szlilla5

A végére nem egy felkiáltó jel kellett volna, utalva a felszólításra?!


fectroll

Egy az kevés lett volna. 3-at kellett volna. Már többször leírták, hogy a magyart ne hasonlítsd az angolhoz, mint ahogy fordítva se. Egyszerűen más nyelv, más sajátossággal.


DMonka

Csinalj szendvicseket. Nem fogadja el :( pedig gyakrabban hasznaljuk


Xabb221

Nekem sem fogadta el. :)


KrisztinaGaluska

Az miért nem jó hogy : Készíts szendvicseket?


andrea.kri1

Nem volt felszolito modban...


DMonka

az maga a felszólitó mód, hogy nem ir alanyt, ergo annak szól, akivel épp beszél... több ilyen eset is van a leckében :)


mudrica16

És honnan kellene tudni, hogy nem többes számban mondja? Pl. "Csináljatok szendvicseket"? Már ilyenbe is belefutottam! Sajna!


Nitram.

Az ugyanúgy "make sandwiches". A felszólító mód lényege, ahogy DMonka mondta már, az, hogy nem tesszük ki az amúgy mindig kötelező alanyt.


OldAkita

erre én is várnám a választ


malackutya

Keszulnek a szendvicsek / nem jo?


aptg.gabi

Szép magyarosan a: "Csinálják a szendvicseket."- verziót is elfogadja, kijelentő módban.


Gyula110257

Késziti a szendvicseket


StevenTran445787

Miért nem jó: Készíts szendvicseket! Szerintem ugyanaz!


Getya

készítsd el a szendvicseket


esponta

a "csinálj szendvicseket" miért nem lehet elfogadni?Miért kell ragaszkodni az ugyan azt jelentő másik forditáshoz???

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.