1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The food is for the judges."

"The food is for the judges."

Çeviri:Yemek yargıçlar için.

January 18, 2014

10 Yorum


esrace77

Hakimler için yemek neden olmuyo


AlpSinan

"Food" üstüne tıkladığımız zaman "yiyecekler" çıkıyor?


yaliyev

Duo-nun Lugati mükemmel deyil. TDK-nin sözlüğü gibi sözlükleri kullanıyoruz. Amma "yiyecekler" doğru. Food çoğul da ola bilir. Ama bu cümlede bu "is"-den dolayı mümkün değil.


oguzhancloud

yargıçlar yazmamız neden zorunlu? hakimler olsa olmuyor mu?


ft5V11

Did anyone understand my interpretation


Turgayisikoglu

konuşan bayan daha anlaşılır konuşabilir. Çoğu kelime birbirine yakın


ilhan577505

Katılıyorum bazen anlaşılmıyor.


bekirhas1

Icindir neden olmadi


beren833765

Yemek yargıçlar içindir. Cümlesi daha mantıklı degilmi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.