1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bir gömleği var ama kırmızı …

"Bir gömleği var ama kırmızı değil."

Çeviri:She has a shirt but it is not red.

January 18, 2014

35 Yorum


Dernesez

ilk ve sonuncu seçenek aynı. ancak sonuncuyu işaretleyince yanlış işaretliyor


Selcen_Ozturk

Seçenekleri görmüyoruz şıklı soruların seçenekleri rastgele çıkıyor. Ama aynı olduğunu zannetmiyorum küçük bir fark vardır büyük ihtimalle. Eğer böyle bir durumla karşılaşırsanız ekrangörüntüsünü (screenshot) yollayın bakarız.


NazlicanG.

iki şık da aynı bir tane farklı var bir tek he ve she farklı


Selcen_Ozturk

bütün şıklı sorularda yazan şu ama anlaşılan kimse okumuyor


hadicekevser

haklısın ben de sadece he has A SHİRT but it is not red i işaretlemişim:)


Pascowl

@dernesez bahsettiğiniz seçeneler şunlar olmalı;

"He has a shirt but it is not red." (doğru)

"He has an shirt but it is not red." (yanlış)

burada kalın harflerle belirttiğim ön eklerden birisi yanlış kullanılmış. okunuşu sesli harf ile başlayan kelimelerin başına -an, okunuşu sessiz harf ile başlayan kelimelerin başına -a gelir.

shirt kelimesinin okunuşu sessiz haf ile başladığı için başına 'a' yazılmış. (örnek: An apple, An hour, A bread, A university)

not: verilen örneğin dışında "hour" kelimesini kullanarak bu bilgiyi pekiştirelim; ilk harfi sessiz olduğu halde "aır" şeklinde okunduğu için kelimenin başına 'an' gelir. (bu yüzden kelimelerin telaffuzlarını da iyi öğrenmek lazım.)


ikbalpan27

tüm doğru olanları işaretlemelisin


dylanobrienme

ikisinide işaretlemen lazım çünkü bütün doğru seçenekler diyor


caganirmak

evet bende de öyle oldu


TUNAAVU0

çünkü sonuncusunda owns var


birdal631584

He yerine his yazılmalıydı


Eseryuksel09

Sonuncu secenekte coat yok mu?


Eseryuksel09

Ben 2 ve 3 isaretledim dogruydu.


Kar485942

Çünkü bütün doğru şıkları işaretle diyor


AynurAta

iki şık da aynı o derken he mi she mi nerden bilecez saçma


usufuanik

İkisini de seçmelisin.


ikbalpan27

tüm doğruları seç


..emine..

he has the shirt but the shirt is not red yazdım kabul etmedi çok da fark yok sanki ?


AynurAta

bütün doğru cevapları işaretleyin diyor iki şık var yani tek işaretlemeye alışınca dikkat de ölçüyor anlaşılan


izmirlidilek35

she yerine he de olabilirrr


ismet_str46

she yerine he olarakta kullanılır. neden sadece she oluyor.


agayev2

Yazdigimla cavab eyni seydi , niye sehv kimi qebul eliyirn


yusufdengiz

Türkçesi Onun bir gömleği var. Ama bir gömleği var diye yazmışsınız. Kimin?


arjenekinci

arkadaşlar ordaki it e ne bence lazım değil


umit402621

Yazıyorum onaylamiyor


nil745780

İsnt niye olmuyo


gunelrahimova

Iwrite correct answear,but they write it is false


roe853177

Ama kırmızı değil diyor Ama o kirmizi degil diye çeviriyoruz Neden


ibrahim170489

Dogru oldugu halde yanlis diyor


sipiking

Saçmalık she degil de he yazdım kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.