1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "I have to enter the house."

"I have to enter the house."

Traducere:Eu trebuie să intru în casă.

April 29, 2016

6 comentarii


nicolaescunicu

Are sens dc nu zici "in the house" ca mie imi suna aiurea


mihai153581

Nu e bine sa va jucati cu cuvintele


Cristina863814

"In the house" not just "the house"...


Nadia315508

to enter” = to move in

După verbul ”to enter” în general nu se folosesc prepoziții (”in” este deja inclus în sensul verbului), ci se pune direct complementul.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.