"Itisthemodernperiod."

Переклад:Це сучасний період.

2 роки тому

5 коментарів


Yablunka

Чому тут означений артикль, хоча переклад і не містить "цей", а не неозначений артикль, як зазвичай після дієслова бути?

2 роки тому

IIW5

Написала все правильно, але мені видало помилку

1 рік тому

1Oleg_Oleg1

Перед сполученням прикметника з іменником ЗАВЖДИ ставлять артиклі "a/an". Будь ласка, поясніть, чому тут - "the"!

2 роки тому

Irina620273

an ставить тільки тоді коли слово починається на голосну в однині є деякі вийнятки там hour, бо читається аур the ставиться перед приголосною буквою коли вже про це слово говорили

2 місяці тому

Ihor598696

Згоден

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.