"Ich habe sehr gute Verbindungen."

Çeviri:Benim çok iyi bağlantılarım var.

April 29, 2016

4 Yorum


Superuncia

@melis

Sehr sadece sıfatlardan önce kullanılır. Viel(e) ise sadece isim ve fiillerle birlikte.

Ingilizce'deki much/very ayrımı gibi düşün.

December 30, 2016

YellowSton2

"Benim çok iyi bağlantılarım var" doğru olmalı değil miydi?

April 29, 2016

melis453173

Neden sehr kullanilmis viel kullanilamazmiydi ?

December 5, 2016

durmus141504

"Benim çok iyi bağlantılarım vardır." dedim yanlış dedi

March 15, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.