1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Μου αρέσουν τα κάστρα."

"Μου αρέσουν τα κάστρα."

Μετάφραση:I like castles.

April 29, 2016

2 σχόλια

Κατά κορυφαία δημοσίευση

Vasilisr91

Γιατι δεν ειναι I like the castles

April 29, 2016

ssurprize

Όταν μιλάμε γενικά, στον πλυθηντικό δεν υπάρχει άρθρο. Όταν μιλάμε συγκεκριμένα, τότε χρησιμοποιούμε το οριστικό άρθρο the. Στα ελληνικά τα υποκείμενα παίρνουν πάντα άρθρο. Έτσι, όταν στα αγγλικά λέμε I like castle, σημαίνει ότι "Μου αρέσουν τα κάστρα" (γενικά), και όταν λέμε I like the castles, αναφερόμαστε σε συγκεκριμένα κάστρα, "Μου αρέσουν τα κάστρα", (που μου δείχνεις, που προαναφέρθηκαν, που επισκεφτήκαμε, κτλ)

April 30, 2016
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.