1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Wir freuen uns auf Sie!"

"Wir freuen uns auf Sie!"

Çeviri:Sizi dört gözle bekliyoruz!

April 29, 2016

8 Yorum


alialici1

Freuen arkasina uns über auf sich geldikce anlami degisiyor deneyin


ozlyr

onun için seviniyoruz olması gerekmiyor mu? ya da bu bir kalıp mı?


candost2

"Sie" yazılırken "S" büyük harfle yazıldığı için burada "Sie" siz anlamına gelir.


ozlyr

peki, "sizin için seviniyoruz" olabilir mi?


kamilfirti

Bence olmaz. Zira "sich freuen" ile "sich freuen auf" farklı ifadeler...

  • Sich freuen: memnun olmak, sevinmek, vb.

  • Sich freuen auf: dört gözle beklemek, can atmak, vb.


fotlam

"Sizden memnunuz" ifadesi yanlış mı yani anlamadım ben bu işi


chjmvj

Dört gözle anlamına gelen kelime yok

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.