Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Naše kočka jí sýr."

Překlad:Our cat eats cheese.

před 2 roky

4 komentáře


TrollHD

Nemělo by tam být Our cats eating cheese. ???

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Ne. Angličtina má v přítomném čase prostý a průběhový čas - prostý je "Our cats eat cheese" a průběhový je "Our cats are eating cheese". Nic mezi tím neexistuje.

před 2 roky

jaroslavek3

Proc je eats a ne eat?

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Protože ve 3. osobě jednotného čísla (on, ona, ono) se ke slovesu připojí koncovka -s.

před 2 roky