1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sen bir kızsın."

"Sen bir kızsın."

Çeviri:Du bist ein Mädchen.

April 30, 2016

73 Yorum


ilan110357

Ein niye kullanildi ? Tam islevi ne onun?


Mfrt65Srkn

Belirsiz olunca ein Belirli birsey olunca dast,der,die kullanılır


bra737262

Ein 1 demektir İngilizcedeki a/an e eşittir


ElifnurKoc7

Ein 1 demek ve orda sen bir kızsın diyor


zeynep704800

ein bir anlamına gelir bir kızsın dediği için ein kullandık :)


YILDIZ_1232

Ein bir demek çünkü


Emirelik3

"Ein" bir demek ya


AzizKaan5

Ein veya eine 1 demek


TrkanIslam

Ein-bir mənasındadır


RX-Tyson

Azerbayjandan salamlar


Eminenur1328

Aleyküm selam kardeşim


Bra37830

Ilk once ein belirsiz artikel oldugu icin kullanildi ikicisi de anlamı bir demek


ERSNDMMK

Ya herked bunu soruya ❤❤❤ bi susun


Zmrt641748

Ein bir anlamına gelir


Agit249155

Cinsiyet erkek olunca ein kadın olunca eine kullanılır. Ein "bir" demektir.


Yusuf487474

Kelime yeri karıştı diye hata mı verilir


Hisar34

Eril olursa ein, disil olursa eine degil miydi? Burada neyi karıştırdığımı anlamak istiyorum. Lutfen bilen biri cevaplayabilir mi? Teşekkürler.


YusufDemir804811

das mädchen oldugu icin ein ama die frau olsaydı eine olurdu yani onemli olan kız oldugu degil basindaki artikeli onemli das ve der olunca ein die olunca eine, basarilar.


Samira502871

Teşekkürler faydalı açıklama olmuş


SuSofiaTad

Artikeli das bu yüzden ein


AzizDoan2

Ingilizcedeki a/an gibi


KarahanSel1

az bildiğime rağmen öğrendim bist'in anlamını . bist kelimesi cümleye , sın-sin anlamı katar . mesela / Du bist ein gut Mensch. yani diyor ki "sen iyi bir insan-sın(bist)". eğer du ein gut mensch olsaydı cümle, "sen iyi bir insan" anlamına gelecekti cümle. ama bist eklendiği için insan kelimesine sın-sin eki geldi


boketto_

Ist ile bist in arasindaki fark nedir biri aciklayabilirmi ?


aydin898

Bist, du'nun yardimci fiili. Sen-sin. Es ist de olmaz, karsimizdakiyle konusurken sen, yani du deriz.


AzizDoan2

Ein bir anlaminda kullanilir


ilknurrkaya

Neden bist? Neden ist değil? Arasındaki farkı biri açıklayabilir mi?


bigbear890

Ich - (bin) Du - (bist) er-es-sie - (ist) wir-sie - (sind) Ihr - (seid) hepsinin eki farkli


ArzuGKE1

Du bist (sen) Er/sie/es ist (O)


MerveC12345

İst ile bist arasındaki fark ne?


nur946253

Neden tam öğretmeden soruyo


SonerEfeSa

Das yazdim du diyo das olmayacak mì


znCdgU

Bende bist anlamadim


goofless

bist'in sebebi ne?


Damlaaa.ht

Kelime üstüne tıklayınca cevap çıkıyo


damga2

Bist ile ist in farkı ne


KarahanSel1

İnan henüz karşılaştırma yapacak kadar geliştiremedim almancamı


ehrenmord

Sanirim You are-He is farki gibi. ikisi de yardimci fiil ama emin degilim tabi mantiken bi cevap verdim


evki242412

Sein:olmak yardımcı fiil çekimi şahislere göre; İch bin= ben-m (1.tekil şahıs) Du bist=sen-n. (2. " ". ) Er ist = o - dır. (3. ". ". )Eril Sie ist=o- dır. (3. ". ". ) Dişil
Es ist=o -dır. (3. ". ". ) Nötr Wir sind biz İhr seid siz Sie sid onlar


EdaAslan20

İlk başta bist ne demek diye koymamıştım ama öğrenince de saçma geldi?


nergiz951040

Ist'le bist'in arasinda ne fark var?


YunusEmre844026

Mädchen'ın artikeli die ve die'de ein değil eine olur.


nur946253

Neden tam öğretmeden soruyo anlamadım


Samira502871

:) biraz öğrettikten sonra sorulara geçilse daha iyi olmaz mıydı çeviri yapıp yazdım yanlış dedi?


Heatsigma

ein yerine neden eine kullanıldı?


Denis818517

DOĞRU YAZDIM REDDETTİ ?


Cem963506

sie ist neden yanlış?


Mubeccelionheart

Doğru yazdım, iki canımı aldı???


Ahmet586713

Yanlışlıkla 2 boşluk biraktiğım için yanlıs oldu


ec1077

Bist nelerde kullanılıyor anlamadım


CERENC77

Keşke kelimeler ayrıyetten bize verilse sıfırdan başlıyoruz ya hani


fatma45691

Ein aynı ingilizcedeki a/an gibi


Yamur209956

Sind kullanılmalıydı neden bist kullanıldı


nevapolat

bilmiyorum ve bende bunun cevabını arıyorum


melodi_1234

Sırf bir harfi yanlış yazdim diye soru gitti


nergizgk

"bist" olayını pek anlamadım anlatabilecek olan var mı


Rabiamelis10

Bilmiuom ama harika diyenler cevaba 1 yazsin


SevgiDurmu3

"bist" ile "ist" arasındaki fatk nedir?


xaysex1

Cok sacma ama olsun guzel :)


Bar317969

Du bist ein Mädchen


NazirYlmaz

eine olması gerekmez mi? Frau ile eine yazılıyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.