"I know Great Britain."

Fordítás:Ismerem Nagy-Britanniát.

April 30, 2016

6 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Revand

Zászlóval bejelenteni nem lehet, mert nem ad ilyen opciót, ezért ide írom: Nagy-Britanniát magyarul kötőjellel kell írni. A javításban szóközt kér, ahogy a feladat mutatja.


RavenandSons

Azért örülök, hogy kijavítja a helyesírási hibáimat. Ha nem is mindig...


RichardHader

Ismerem Angliát. Szerintem ez ugyanúgy jó válasz.


Abenhakan

Nagy Britannia közel sem egyenló Angliával.


FeketnMart

Azt írtam be, amit ő. És mégsem fogadja el.


FeketnMart

Nem enged tovább. Pedig azt írom, amit ő is kiír javitásként. Nem tudok továbbmenni.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.