1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I am against this project."

"I am against this project."

Çeviri:Ben bu projeye karşıyım.

April 30, 2016

10 Yorum


Mod.md

Am is are ile kuduğumuz cümleler türkçedeki gibi geniş zaman anlamındada kullanılır


Woeey

ben bu projenin karşısındayım neden olmuyor


Xx1Selim1xX

Minyon azko patik


BurakETZ

Am neden kullanılıyor geniş zaman değil mi?


MeteUlku

Türkçe "Ben bu projeye karşıyım." cümlesi de geniş zaman bir cümle. "am/is/are" da geniş zaman yardımcı fiilleri zaten. Durum/hal bildirenler ve eylem bildirenler olmak üzere iki çeşit cümle şekli vardır (geniş zamanda). Yukarıdaki, durum/hal bildiriyor.

  • He is against (zarf) this project. = O, bu projeye karşı.
  • He objects (fiil) this project. = O, bu projeye karşı çıkar.

Fly_You_Fools

"Ben bu projeyle karşı karşıyayım." cümlesi kabul edilmesi gerekmez miydi? Gerekmiyorsa bu cümlenin İngilizce karşılığı nasıl olurdu? Teşekkürler.


deti1959

Sizin cümleniz projeyi elime tutuşturdular, üzerime kaldı. gibi bir anlamı da içeriyor. Soru cümlesi ise aynı fikirde olmamak, muhalif olmak anlamı taşıyor.

Cümlenizin ingilizcesi: i am facing this project.


zopa1971

ben bu projeyi bozarım


Nmiski

Ben bu projeye karsiyim yazdim kirmizi yandi dogru cevap diye benim yazdigimin zynisi yaziyordu


Bilge___

4 arkadaşımı eklediğim halde plus hediye verişmiyor. Size ulaşacak nir yer de yok programda. Acil kontrol eder misiniz??

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.