"Der Rock ist auf dem Bett."

Çeviri:Etek yatağın üstünde.

May 1, 2016

5 Yorum
Tartışma kilitli.


fazlielmas

''Etek yatağın üzerinde '' olmalı. Temas olması durumunda ''auf'' kelimesi kullanılır.


bingabiloglu

"etek yatakta" kabul edilebilir mi ? ilk denememde etek yatakta olarak çevirdim


Muharrem-TR

Burda eteğin yatağın üzerine olduğu özellikle vurgulanmakta. Etek yatakta eksik bir çeviri bence.


haticesena34

bence de kabul edilmeli. çünkü önceki denemelerimde böyle yazdığım zaman kabul etmişti.


jazzyilker

Üzeri kelimesi nerede? Etek yatakta gibi...

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.