Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Mir geht es gut."

Çeviri:İyiyim.

2 yıl önce

11 Yorum


memetcan741

geht neden kullanılıyor anlamadım

1 yıl önce

CerenYilma15

Memrise diye bir uygulama var ben oradan da almanca ogrenmeye calisiyorum orada "es geht mir gut" diyor burada ise mir geht es gut diyor . Neden???

8 ay önce

Tunabey_20
Tunabey_20

Es geht mir gut değil miydi?

3 hafta önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Bu da doğru :)

3 hafta önce

bingabiloglu

wir ve mir 'i nasıl ayıracağız ? telaffuz farkı var mı

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"viya" / "miya"

2 yıl önce

bingabiloglu

yukarıdaki cümle mir olmasına rağmen "viya" gibi okunuyor , acaba ben mi yakalayamıyorum. Bende sizin yazdığınız gibi düşünmüştüm.

2 yıl önce

birbukalemun

Cümleyi anladıysam ne olayım Bu cümle nasıl "iyiyim" anlamına gelebiliyor

1 yıl önce

Eluvian_

Birebir bir ceviri soz konusu degil, yukardaki kaliplasmis bir ifadedir. "Es geht mir gut." veya "Mir geht es gut." = "Ben iyiyim."

1 yıl önce

reyhansivis

Bu cumleyi tek tek cevirdigimizde "bana gidiyor o iyi" sjsjsjsjsj

1 yıl önce

Turan363804

Türkçe konuşma dilinde "nasıl gidiyor?", İnglizce "how is it going?", Fransızca "comment vas tu" 'de olduğu gibi almancada da gitmek fiili durum bildirmek için kullanılıyor.

2 ay önce