1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sen beni kardeşin sayarsın."

"Sen beni kardeşin sayarsın."

Çeviri:You consider me your brother.

January 19, 2014

47 Yorum


ttopaloglu52

(sibling) daha doğru olmaz mı


ProwlingParis

teknik olarak öyle, ama olay şu ki İngilizce'de "sibling" kelimesi çok kullanılmıyo. direkt ya sister ya brother denir büyük çoğunlukla. bi de mecazi anlamda falan kardeş demek gerekirse yine 'brother' kullanırlar. Ama ben ekledim gereken her şeyi şimdi, hepsi doğru sonuçta.


HulyaCakka

sen beni kardesin gibi dusunursun. ayni anlami ihtiva etmiyor mu? you think me the same your brother


B.u.1111

"You consider me as your brother" yazdım doğru kabul etti. Peki asıl cevapta 'as' neden yok


gamzeuak1

Piki "me" neden sonda değil bunu açıklar mısınız


mostradamos

You see me as your brother neden doğru sayılmadı?


FR4X0R

O "sen beni kardeşin olarak GÖRÜRSÜN" olur


lemuye

Sister neden olmuyor?


7997148_06

sister oluyor ben de sister kullandım


bnyamin751965

O da olur o yüzden onu şıklarda vermediler


sefaaaaa1

refer neden olmuyor


Barzcihan

Refer ya da regard da olamaz mi?


EsraSah1

Refer ve regard anlamları çok farklı örnek cümleleri incelemenizi tavsiye ederim.


Outlandertr

Consider yerine neden count olmuyor?


bacio_

count sayı saymak, toplama, çıkarma, vs matematiksel işlemler için kullanılır, bu nedenle olmaz.


EsraSah1

"Count me in", beni de say ben de varım anlamlarında kullanılabiliyor.


VernonWalter

consider yerine assume olmaz mı


EsraSah1

consider - düşünmek anlamında, assume ise var saymak, farz etmek anlamında kullanılır.


kaan514921

You count brother me neden olmuyor ??


422422werker

count neden olmuyor


shylablue

you consider sibling me olmazmı?


ZelihaZeze

direk "you consider me brother" neden yanlış? me'den sonra your neden geliyor?


Kalasnikof

You sees me your brother. (Aynı anlama gelmiyor mu?)


Batuhan518871

guess ? niye sayılmadı


nejdet58

kardeş diyor erkek veya kız değil. siblings yazdım kabul etmedi


AkadliTrk

"You consider me as your brother veya like your brother " desek olurmu ?


Masuk-Ceylan

Bende kabul etti


[aktif olmayan kullanıcı]

    Farz etmek demek.


GizemSahin13

    kardeşin olarak düşünürsün gibi bir anlam mı??


Bilmuh1

    Seems gibi görmek anlamında ya neden olmadı


Bilmuh1

    Neden kimse cevap vermiyor


Lingosia

    you consider me like your sibling neden yanlış ?


xxx690157

    Consider yerinen accept neden olmuyor ki??


Nurayrgn35

    You consider me like your sister yazdım like yanlış diyor. Like yerine as diyor. Benimki yanlışsa biri açıklayabilir mi


lk1xTP

    ben cevabım sibling olarak doğru olmalı, çünkü brother erkek kardeş demek


Durmu596322

    Benim you consider me your brother cevabım ile onların verdikleri you consider me your brother aynı olduğu hakde benim cevabımı yanlış sayiyor


ruyitora

    Sister kız kardeş, brother erkek kardeş demek, ne yani sadece erkek kardeş mi var? Sister neden kabul edilmiyor??


emma.rodrigues19

    you consider me as brother ??


Emre880773

    You consider me as your brother, yazdım kabul etti


Twichery

    you count me as a brother olmaz mı?


theevilneverdies

    "Count someone as something" diye bir kalıp var, anlamadım burada neden kabul edilmiyor..


AhmetUnalAlici

    Kız seslendiriyor, brother nasıl olacaksa

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.