Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sen beni kardeşin sayarsın."

Çeviri:You consider me your brother.

4 yıl önce

25 Yorum


lemuye

Sister neden olmuyor?

4 yıl önce

ttopaloglu52

(sibling) daha doğru olmaz mı

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

teknik olarak öyle, ama olay şu ki İngilizce'de "sibling" kelimesi çok kullanılmıyo. direkt ya sister ya brother denir büyük çoğunlukla. bi de mecazi anlamda falan kardeş demek gerekirse yine 'brother' kullanırlar. Ama ben ekledim gereken her şeyi şimdi, hepsi doğru sonuçta.

4 yıl önce

HulyaCakka

sen beni kardesin gibi dusunursun. ayni anlami ihtiva etmiyor mu? you think me the same your brother

2 yıl önce

sefaaaaa1

refer neden olmuyor

4 yıl önce

mostradamos

You see me as your brother neden doğru sayılmadı?

3 yıl önce

ZelihaZeze

direk "you consider me brother" neden yanlış? me'den sonra your neden geliyor?

2 yıl önce

Secila1

(senin) kardesin

1 yıl önce

Barzcihan

Refer ya da regard da olamaz mi?

4 yıl önce

EsraSah1

Refer ve regard anlamları çok farklı örnek cümleleri incelemenizi tavsiye ederim.

3 yıl önce

Outlandertr

Consider yerine neden count olmuyor?

4 yıl önce

bacio_
bacio_

count sayı saymak, toplama, çıkarma, vs matematiksel işlemler için kullanılır, bu nedenle olmaz.

4 yıl önce

Outlandertr

teşekkürler

4 yıl önce

EsraSah1

"Count me in", beni de say ben de varım anlamlarında kullanılabiliyor.

3 yıl önce

VernonWalter

consider yerine assume olmaz mı

3 yıl önce

EsraSah1

consider - düşünmek anlamında, assume ise var saymak, farz etmek anlamında kullanılır.

3 yıl önce

kaan514921

You count brother me neden olmuyor ??

3 yıl önce

422422werker

count neden olmuyor

3 yıl önce

shylablue

you consider sibling me olmazmı?

2 yıl önce

Kalasnikof

You sees me your brother. (Aynı anlama gelmiyor mu?)

1 yıl önce

Batuhan518871

guess ? niye sayılmadı

1 yıl önce

nejdet58

kardeş diyor erkek veya kız değil. siblings yazdım kabul etmedi

1 yıl önce

AkadliTrk

"You consider me as your brother veya like your brother " desek olurmu ?

8 ay önce

Masuk-Ceylan

Bende kabul etti

2 ay önce

Kastamonu374

assumes ???

1 ay önce