1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sen beni kardeşin sayarsın."

"Sen beni kardeşin sayarsın."

Çeviri:You consider me your brother.

January 19, 2014

35 Yorum


ttopaloglu52

(sibling) daha doğru olmaz mı

January 19, 2014

ProwlingParis

teknik olarak öyle, ama olay şu ki İngilizce'de "sibling" kelimesi çok kullanılmıyo. direkt ya sister ya brother denir büyük çoğunlukla. bi de mecazi anlamda falan kardeş demek gerekirse yine 'brother' kullanırlar. Ama ben ekledim gereken her şeyi şimdi, hepsi doğru sonuçta.

January 19, 2014

HulyaCakka

sen beni kardesin gibi dusunursun. ayni anlami ihtiva etmiyor mu? you think me the same your brother

September 22, 2016

TCHakanCAPCI

eklenmemiş

April 22, 2019

lemuye

Sister neden olmuyor?

February 20, 2014

7997148_06

sister oluyor ben de sister kullandım

January 4, 2019

mostradamos

You see me as your brother neden doğru sayılmadı?

November 11, 2014

FR4X0R

O "sen beni kardeşin olarak GÖRÜRSÜN" olur

April 5, 2019

sefaaaaa1

refer neden olmuyor

February 22, 2014

ZelihaZeze

direk "you consider me brother" neden yanlış? me'den sonra your neden geliyor?

September 17, 2016

Secila1

(senin) kardesin

September 29, 2016

Barzcihan

Refer ya da regard da olamaz mi?

March 17, 2014

EsraSah1

Refer ve regard anlamları çok farklı örnek cümleleri incelemenizi tavsiye ederim.

October 15, 2014

Outlandertr

Consider yerine neden count olmuyor?

August 28, 2014

bacio_

count sayı saymak, toplama, çıkarma, vs matematiksel işlemler için kullanılır, bu nedenle olmaz.

August 29, 2014

Outlandertr

teşekkürler

August 29, 2014

EsraSah1

"Count me in", beni de say ben de varım anlamlarında kullanılabiliyor.

October 15, 2014

VernonWalter

consider yerine assume olmaz mı

October 20, 2014

EsraSah1

consider - düşünmek anlamında, assume ise var saymak, farz etmek anlamında kullanılır.

October 21, 2014

kaan514921

You count brother me neden olmuyor ??

June 24, 2015

422422werker

count neden olmuyor

August 22, 2015

shylablue

you consider sibling me olmazmı?

February 3, 2016

Kalasnikof

You sees me your brother. (Aynı anlama gelmiyor mu?)

November 18, 2016

Batuhan518871

guess ? niye sayılmadı

February 11, 2017

nejdet58

kardeş diyor erkek veya kız değil. siblings yazdım kabul etmedi

March 14, 2017

AkadliTrk

"You consider me as your brother veya like your brother " desek olurmu ?

January 22, 2018

Masuk-Ceylan

Bende kabul etti

July 22, 2018

Kastamonu374

assumes ???

August 19, 2018

sude.cam

Farz etmek demek.

October 12, 2019

GizemSahin13

kardeşin olarak düşünürsün gibi bir anlam mı??

October 10, 2018

Bilmuh1

Seems gibi görmek anlamında ya neden olmadı

March 28, 2019

Bilmuh1

Neden kimse cevap vermiyor

March 28, 2019

Lingosia

you consider me like your sibling neden yanlış ?

May 25, 2019

xxx690157

Consider yerinen accept neden olmuyor ki??

June 12, 2019

Nurayrgn35

You consider me like your sister yazdım like yanlış diyor. Like yerine as diyor. Benimki yanlışsa biri açıklayabilir mi

July 3, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.