Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sen beni kardeşin sayarsın."

Çeviri:You consider me your brother.

0
4 yıl önce

24 Yorum


lemuye

Sister neden olmuyor?

4
Cevap ver4 yıl önce

ttopaloglu52

(sibling) daha doğru olmaz mı

3
Cevap ver4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

teknik olarak öyle, ama olay şu ki İngilizce'de "sibling" kelimesi çok kullanılmıyo. direkt ya sister ya brother denir büyük çoğunlukla. bi de mecazi anlamda falan kardeş demek gerekirse yine 'brother' kullanırlar. Ama ben ekledim gereken her şeyi şimdi, hepsi doğru sonuçta.

10
Cevap ver4 yıl önce

HulyaCakka

sen beni kardesin gibi dusunursun. ayni anlami ihtiva etmiyor mu? you think me the same your brother

2
Cevap ver1 yıl önce

sefaaaaa1

refer neden olmuyor

1
Cevap ver4 yıl önce

mostradamos

You see me as your brother neden doğru sayılmadı?

1
Cevap ver3 yıl önce

ZelihaZeze

direk "you consider me brother" neden yanlış? me'den sonra your neden geliyor?

1
Cevap ver1 yıl önce

Secila1

(senin) kardesin

0
Cevap ver1 yıl önce

Barzcihan

Refer ya da regard da olamaz mi?

0
Cevap ver4 yıl önce

EsraSah1

Refer ve regard anlamları çok farklı örnek cümleleri incelemenizi tavsiye ederim.

1
Cevap ver3 yıl önce

Outlandertr

Consider yerine neden count olmuyor?

0
Cevap ver3 yıl önce

bacio_
bacio_

count sayı saymak, toplama, çıkarma, vs matematiksel işlemler için kullanılır, bu nedenle olmaz.

5
Cevap ver3 yıl önce

Outlandertr

teşekkürler

0
Cevap ver3 yıl önce

EsraSah1

"Count me in", beni de say ben de varım anlamlarında kullanılabiliyor.

2
Cevap ver3 yıl önce

VernonWalter

consider yerine assume olmaz mı

0
Cevap ver3 yıl önce

EsraSah1

consider - düşünmek anlamında, assume ise var saymak, farz etmek anlamında kullanılır.

3
Cevap ver3 yıl önce

kaan514921

You count brother me neden olmuyor ??

0
Cevap ver3 yıl önce

422422werker

count neden olmuyor

0
Cevap ver2 yıl önce

shylablue

you consider sibling me olmazmı?

0
Cevap ver2 yıl önce

Kalasnikof

You sees me your brother. (Aynı anlama gelmiyor mu?)

0
Cevap ver1 yıl önce

Batuhan518871

guess ? niye sayılmadı

0
Cevap ver1 yıl önce

nejdet58

kardeş diyor erkek veya kız değil. siblings yazdım kabul etmedi

0
Cevap ver1 yıl önce

AkadliTrk

"You consider me as your brother veya like your brother " desek olurmu ?

0
Cevap ver6 ay önce

Masuk-Ceylan

Bende kabul etti

0
Cevap ver3 hafta önce