"It is a newspaper."

Çeviri:O bir gazetedir.

4 yıl önce

36 Yorum


nurrNurr

İt is a girl de bir kiz dendi fakat burda o bir gazete deniyor neden??

3 yıl önce

turan_haldun

Cansizlar ve hayvalar icin"it" kullanildigi gibi, cinsiyetinj bilmedigin bebkler icin de "it" kullaniliyor. Muhtamelen senin cumlende bir bebegi gosterek "onun cinsiyeti kiz " demek istiyor.

1 yıl önce

Boracasli
BoracasliPlus

o gazete diye yazdım ancak yanlış çıktı, çünkü türkçede bir kelimesini kullanma gibi bir zorunluluk yok ama ingilizcede var diye biliyorum ve çok iyi hatırlıyorum, birinci sınıftayken fişlerde öyle yazardı meselâ o masa, bu sıra, şu kapı vs

2 yıl önce

Ayyldz-Bed

Hddjjsjs

1 yıl önce

kafadar0

newspaper gazete demek

2 yıl önce

Fiercyyy

Canlilar icin she he cansizlar icin it kullanilir.

3 yıl önce

Burak238862

iktisat okuyanları görelim :D

1 yıl önce

selenambenim

this is a newspaper daha mantıklı olmazmıydı yaa

3 yıl önce

smail375509

Olurdu ama kural böyle

1 yıl önce

BlueCrazyLemon

bu bi gazete yazdım bir deki 'r' harfini unuttum saymadı

3 yıl önce

Beyinless

o işte niye saçmalıyorsunki Bir gazete

3 yıl önce

ElifKacar

Ama ben bilmiyorum bu kelimeyi obir gazetedir desek olmazmi

3 yıl önce

perihansud1

İt canlilar ve hayvanlar icin kulanimiyomu

3 yıl önce

mira693348

Sorular cok basit

2 yıl önce

nafiyedeni

Evet

2 yıl önce

eren0147

whaat

2 yıl önce

eren0147

what

2 yıl önce

tuana

çünkü o iki gazete gsgdgfgdhdx

2 yıl önce

bulut927464

Pok

2 yıl önce

AsudeAslan

It is hayvanlarda kullanilmaz mi?

2 yıl önce

Sema913447

Neden ses tusu calısmıyor nasıl okundugunu nasıl ogrencez

1 yıl önce

Ayyldz-Bed

Wow

1 yıl önce

Nurcan802096

Ghhjju

1 yıl önce

elifsudekorkmaz

O iste

3 yıl önce

ElifKacar

O bir gazete diyo ben o gazete yazdim kabul etmedi

3 yıl önce

evvalYldrm3

Dedigin gibi o bir gaztedir

2 yıl önce

ServetAkko1

F

1 yıl önce

sehzade05

Burada it is a newspaper değilde, this is a newspaper desek olur muydu. Veya this is a newspaper ne demek?

4 yıl önce

rami5557

"This is a newspaper " Bu bir gazetedir demek. Bldiğim kadarıyla önümüzdeki,yakınımızdaki şeyleri gösterip "this" daha uygun olur.

4 yıl önce

mekamorf

Her zaman one kullandık burda niye yok ???

4 yıl önce

HalBenHB

İngilizce'de "bir" kelimesi çok sık kullanılır. Yani herangi bir şeyden bahsederken onun bir adet olduğunu mutlak belirtirler. One kelimesi uzun olduğu için "a" ve "an" kelimeleri kullanılır. Anlam olarak farklı yoktur. "An" nitelediği sıfat sesli harfle başlıyorsa kaynaştırma olarak kullanılır. Örneğin; A pencil, an umbrella... (bir kalem bir şemsiye)

3 yıl önce

Sultan851954

Helal be saol bilgi edindim

3 yıl önce

vedat230985

Dostum sana sorularimi sorabilirmiyim ozelden

1 yıl önce

cidoga14

İt is bu demek değilmiydi burada o diyor??????

3 yıl önce

Fiercyyy

Hayir canlilar icin she, he kullanilir cansizlar icin it

3 yıl önce

merveaslan21

doğru

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.