1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "It is a newspaper."

"It is a newspaper."

Çeviri:O bir gazetedir.

January 19, 2014

43 Yorum


Glmser244928

Çok basit ama hala bronz ligdesin cnm


hayseblog

Ben de bronz ligim bunda bir sakınca mı var? Sen hangi lig desin? Ay kesin ligde falan değilsindir


Boracasli

o gazete diye yazdım ancak yanlış çıktı, çünkü türkçede bir kelimesini kullanma gibi bir zorunluluk yok ama ingilizcede var diye biliyorum ve çok iyi hatırlıyorum, birinci sınıftayken fişlerde öyle yazardı meselâ o masa, bu sıra, şu kapı vs


Glen141089

Here is a newspaper gibi anlaşılıyor


kafadar0

newspaper gazete demek


_LessonTime_

Herkes biliyodur bence


Glmser244928

Aman tanrım bilmiyordum ciddenmi


hayseblog

Sen çok itici bir kızsın. Arkadaș bilmeyen kișler için söylemiș. Yani SENİN Gibiler için canım.


Burak238862

iktisat okuyanları görelim :D


rem536654

Doğru cevap :" Bu bir gazetedir" olacaktı yanlışlık var.


Taiyijing

Hayır, "O bir gazetedir" olacak doğru cevap.


mehmetaliy271183

Tamam anladik kiz girldür


BLMYSEVVAL

Ben de BLİNK karşim


ilkerkalelim

NE KADAR İĞRENÇ SESI VAR BU ADAMIN HIC ANLASILMIYORRRR


nurrNurr

İt is a girl de bir kiz dendi fakat burda o bir gazete deniyor neden??


turan_haldun

Cansizlar ve hayvalar icin"it" kullanildigi gibi, cinsiyetinj bilmedigin bebkler icin de "it" kullaniliyor. Muhtamelen senin cumlende bir bebegi gosterek "onun cinsiyeti kiz " demek istiyor.


Fiercyyy

Canlilar icin she he cansizlar icin it kullanilir.


BlueCrazyLemon

bu bi gazete yazdım bir deki 'r' harfini unuttum saymadı


Beyinless

o işte niye saçmalıyorsunki Bir gazete


ElifKacar

Ama ben bilmiyorum bu kelimeyi obir gazetedir desek olmazmi


perihansud1

İt canlilar ve hayvanlar icin kulanimiyomu


tuana

çünkü o iki gazete gsgdgfgdhdx


AsudeAslan

It is hayvanlarda kullanilmaz mi?


Sema913447

Neden ses tusu calısmıyor nasıl okundugunu nasıl ogrencez


mehmetaliy271183

Kaç gündür oynuyorum "gazete kadin adam su kiz"dan baska sey ogrenemedim


FerhatBola7

2 saattir dogruyu soliyorum hala kabul etmiyo aniriyorum resmen xkvznzvs


salih152102

Televizyon acik oldugundan


Z.Coskun

Hahaha newspaper'i Mustafa anladım neeey Mustafa mıı dedim hahaha doğru dinleyemediğim için erteledim


Tuba358299

Ben hep doğru yaptım


hayseblog

Ben doğru yazdım. O bir gazete


Ofelya193809

Benimle konuşmak isteyen


Sessizdam

Hmm öğrendiğim iy oldu


aaa.aalll

Cansız varlıklar için it kullanıldığı için burada gazetenin varlığına vurguda bulunmuş


GldaneDeir

Bir yerde thet diğer yerde it is diyor ben thet yazdım yanlış dedi. Geçen gün de buna benzer bir soru vardı yine bana yanlış dediler. Lütfen düzeltilmesi gerekir.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.