"It is a newspaper."

Çeviri:O bir gazetedir.

4 yıl önce

23 Yorum


nurrNurr

İt is a girl de bir kiz dendi fakat burda o bir gazete deniyor neden??

3 yıl önce

turan_haldun

Cansizlar ve hayvalar icin"it" kullanildigi gibi, cinsiyetinj bilmedigin bebkler icin de "it" kullaniliyor. Muhtamelen senin cumlende bir bebegi gosterek "onun cinsiyeti kiz " demek istiyor.

1 yıl önce

Boracasli
BoracasliPlus

o gazete diye yazdım ancak yanlış çıktı, çünkü türkçede bir kelimesini kullanma gibi bir zorunluluk yok ama ingilizcede var diye biliyorum ve çok iyi hatırlıyorum, birinci sınıftayken fişlerde öyle yazardı meselâ o masa, bu sıra, şu kapı vs

2 yıl önce

Ayyldz-Bed

Hddjjsjs

11 ay önce

kafadar0

newspaper gazete demek

2 yıl önce

Fiercyyy

Canlilar icin she he cansizlar icin it kullanilir.

3 yıl önce

Burak238862

iktisat okuyanları görelim :D

1 yıl önce

selenambenim

this is a newspaper daha mantıklı olmazmıydı yaa

3 yıl önce

smail375509

Olurdu ama kural böyle

1 yıl önce

BlueCrazyLemon

bu bi gazete yazdım bir deki 'r' harfini unuttum saymadı

2 yıl önce

Beyinless

o işte niye saçmalıyorsunki Bir gazete

2 yıl önce

ElifKacar

Ama ben bilmiyorum bu kelimeyi obir gazetedir desek olmazmi

2 yıl önce

perihansud1

İt canlilar ve hayvanlar icin kulanimiyomu

2 yıl önce

mira693348

Sorular cok basit

2 yıl önce

nafiyedeni

Evet

2 yıl önce

eren0147

whaat

2 yıl önce

eren0147

what

2 yıl önce

tuana

çünkü o iki gazete gsgdgfgdhdx

2 yıl önce

bulut927464

Pok

2 yıl önce

AsudeAslan

It is hayvanlarda kullanilmaz mi?

2 yıl önce

Sema913447

Neden ses tusu calısmıyor nasıl okundugunu nasıl ogrencez

1 yıl önce

Ayyldz-Bed

Wow

11 ay önce

Nurcan802096

Ghhjju

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.