"It is a newspaper."

Çeviri:O bir gazetedir.

January 19, 2014

27 Yorum

Konu önem sırasına göre

Boracasli

o gazete diye yazdım ancak yanlış çıktı, çünkü türkçede bir kelimesini kullanma gibi bir zorunluluk yok ama ingilizcede var diye biliyorum ve çok iyi hatırlıyorum, birinci sınıftayken fişlerde öyle yazardı meselâ o masa, bu sıra, şu kapı vs

February 16, 2016

Ayyldz-Bed

Hddjjsjs

October 26, 2017

nurrNurr

İt is a girl de bir kiz dendi fakat burda o bir gazete deniyor neden??

March 27, 2015

turan_haldun

Cansizlar ve hayvalar icin"it" kullanildigi gibi, cinsiyetinj bilmedigin bebkler icin de "it" kullaniliyor. Muhtamelen senin cumlende bir bebegi gosterek "onun cinsiyeti kiz " demek istiyor.

May 8, 2017

kafadar0

newspaper gazete demek

April 10, 2016

..Zeliha..

Herkes biliyodur bence

March 16, 2019

Fiercyyy

Canlilar icin she he cansizlar icin it kullanilir.

March 28, 2015

mira693348

Sorular cok basit

December 29, 2015

nafiyedeni

Evet

February 5, 2016

Burak238862

iktisat okuyanları görelim :D

August 7, 2017

mehmetaliy271183

Tamam anladik kiz girldür

July 27, 2019

mehmetaliy271183

Kaç gündür oynuyorum "gazete kadin adam su kiz"dan baska sey ogrenemedim

July 27, 2019

BlueCrazyLemon

bu bi gazete yazdım bir deki 'r' harfini unuttum saymadı

November 7, 2015

Beyinless

o işte niye saçmalıyorsunki Bir gazete

November 9, 2015

ElifKacar

Ama ben bilmiyorum bu kelimeyi obir gazetedir desek olmazmi

November 22, 2015

perihansud1

İt canlilar ve hayvanlar icin kulanimiyomu

November 24, 2015

eren0147

whaat

March 3, 2016

eren0147

what

March 3, 2016

tuana

çünkü o iki gazete gsgdgfgdhdx

April 3, 2016

AsudeAslan

It is hayvanlarda kullanilmaz mi?

July 13, 2016

Sema913447

Neden ses tusu calısmıyor nasıl okundugunu nasıl ogrencez

September 26, 2017

Ayyldz-Bed

Wow

October 26, 2017

Nurcan802096

Ghhjju

November 30, 2017

rem536654

Doğru cevap :" Bu bir gazetedir" olacaktı yanlışlık var.

June 14, 2019

Regalus785538

Hayır, "O bir gazetedir" olacak doğru cevap.

September 10, 2019

Elcin1303

Kafayı yedimm

September 28, 2019

FerhatBola7

2 saattir dogruyu soliyorum hala kabul etmiyo aniriyorum resmen xkvznzvs

October 12, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.