1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Esse ich Brot?"

"Esse ich Brot?"

Çeviri:Ekmek yiyor muyum ?

May 2, 2016

20 Yorum


HalitShael

Ekmek mi yiyorum? Anlamına da geliyor. Geniş zaman çeviri bekleniyor olması yanlış..!


Emrah4s

Ekmek yer miyim ne la


HasanGldal

Cok sacma kendine mi soruyor


Smeyra880159

Doğru söyledim halde 4 kez kabul etmemesi eşzjösğxhdlğdod?


ouzhanouz16

Ben ekmek yiyor muyum. da diyebiliriz


BinaliCanv

Ekmek yiyor muyum diyorsun zaten 1.tekil sahis


Yusuf56311

Niye algılamıyor???


Yusuf56311

Kendi kendime cevap yazıyorum


Koko988467

İch kelimesi cevapta gecmiyor


Emine533835

Doğru söyledim bence


Koko988467

Bu soru geldigin de Baykuş benden cevap bekliyor


Alperen635599

Bunu neden soruyonuz aga


DenizNilda

Esse ne demek ya


DenizNilda

Çok saçma sapan kendine sprj soruyor


DenizNilda

Çokk saçma kendimize niye soru sorayımki???

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.