1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie isst."

"Sie isst."

Çeviri:O yiyor.

May 2, 2016

8 Yorum


josepearl

Yanlışlıkla esst yazdım.


[aktif olmayan kullanıcı]

    sie onlar olarak mı yoksa sie o olarak mı alıcaz


    [aktif olmayan kullanıcı]

      ''O'' olarak alacaksınız,bunu fiile bakarak anlayabilirsiniz,eğer ''onlar'' olsaydı fiil ''essen''olurdu.


DuruTEZCAN1

      Eğer büyük ise yani Sie ise onlar küçük ise o(ama cümlenin içinde)


bogdanovic7

      Ben aynisini yazdim yanlis çıktı


EyllOAN

      Bende sizin dediğinizden hiç bir şey yok

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.