Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sie isst."

Çeviri:O yiyor.

0
2 yıl önce

7 Yorum


sarpky

sie onlar olarak mı yoksa sie o olarak mı alıcaz

2
Cevap ver1 yıl önce

Samiwise
Samiwise

''O'' olarak alacaksınız,bunu fiile bakarak anlayabilirsiniz,eğer ''onlar'' olsaydı fiil ''essen''olurdu.

3
Cevap ver1 yıl önce

DuruTEZCAN1

Eğer büyük ise yani Sie ise onlar küçük ise o(ama cümlenin içinde)

0
Cevap ver7 ay önce

Sylvia533007
Sylvia533007

Yanlışlıkla esst yazdım.

2
Cevap ver1 yıl önce

bogdanovic7

Ben aynisini yazdim yanlis çıktı

0
Cevap ver1 yıl önce

EyllOAN

Bende sizin dediğinizden hiç bir şey yok

0
Cevap ver10 ay önce

melisaYlma20

O yiyor olacak

0
Cevap ver9 ay önce