"Sie isst."

Çeviri:O yiyor.

May 2, 2016

7 Yorum


sarpky

sie onlar olarak mı yoksa sie o olarak mı alıcaz

August 16, 2016

[aktif olmayan kullanıcı]

    ''O'' olarak alacaksınız,bunu fiile bakarak anlayabilirsiniz,eğer ''onlar'' olsaydı fiil ''essen''olurdu.

    August 16, 2016

DuruTEZCAN1

    Eğer büyük ise yani Sie ise onlar küçük ise o(ama cümlenin içinde)

    January 6, 2018

josepearl

    Yanlışlıkla esst yazdım.

    February 21, 2017

bogdanovic7

    Ben aynisini yazdim yanlis çıktı

    May 26, 2017

EyllOAN

    Bende sizin dediğinizden hiç bir şey yok

    October 9, 2017

melisaYlma20

    O yiyor olacak

    November 8, 2017
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.