1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I know her by name."

"I know her by name."

Překlad:Já ji znám podle jména.

May 2, 2016

10 komentářů


svesi

proč nelze použít "znám její jméno"?


kacenka9

nelze. to by bylo 'I know her name'


Moribundus73

Dokonce by to krátké "i" tam být mělo, protože ve čtvrtém pádě se podle správné gramatiky používá "ji" a nikoliv "jí"


Gilgongo1

Znam ji po jménu, asi archaické, nebo?


chalupnice

"Já ji znám jménem" nejde?


MirdaF

Proč by nemohlo být: já ji znám po jménu


Jenda-48

" Znám ji dle jména", je určitě správně, bohužel ,nebere. Dáno i čudlíkem. Protože podle= dle. Jedině, že by zase ÚJČ nesouhlasil.


ValaCZE

přidáno.


libuska68

Neznám ji podle jména. Není to snad totéž?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.