Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I love you too."

Çeviri:Ben de seni seviyorum.

4 yıl önce

13 Yorum


ygzylmz

''Seni çok seviyorum.'' da bu şekilde mi denir?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Hayır, toonun çok manasına gelebilmesi için önünde bir sıfata gerek var.

"I love you too much" denebilir ama too biraz gereğinden de fazla manasına geldiğinden çok iyi değil bu cümle.

"I love you very much", "I love you so much", "I love you a lot" gibi alternatifler mevcut.

4 yıl önce

Dirilay

Pekiyi. "Ben senide seviyorum" nasıl denir?

3 yıl önce

savasxxx

"I love also you" olabilir mi.

3 yıl önce

nsaneYim

ben senide seviyorum, nasıl denir

3 yıl önce

eaststar.

Burdaki too nun ozneyimi yardimci fiil olan you mu bagladigini nasil anlayacaz

3 yıl önce

CNEYTAHMET

Turkce'ye cevirilerde fiiller genis zamanli olarak kullaniliyor. Burada ki iki ornekte ; " Bende seni seviyorum " ile " Bende seni severim " arasindaki ceviri farki nereden kaynaklaniyor?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

İngilizcede bazı fiillerin -ing hali yoktur ya da anlamları farklıdır, o yüzden onların -ing'siz hali Türkçeye hem geniş (severim) hem şimdiki (seviyorum) olarak çevrilebilir. "stative verbs" olarak internette aratabilirsiniz.

3 yıl önce

guln.
guln.

Seni de seviyorum olarak da anlayamaz mıyız?

3 yıl önce

BlueSky468076

Tabii ki hayır. Zaten "too" burada "ben de " anlamında kullanılmış.

2 yıl önce

mukaddes355875

İ love also you ... Aslinda evet bence olabilir.

1 yıl önce

Kastamonu374

çok teşekkür ederim teveccühünüz yazdım neden kabul etmedi :(

1 yıl önce

Osman148224

Bu seviyede ilkokul seviyesi soru olmamalı.

1 ay önce