1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I love you too."

"I love you too."

Çeviri:Ben de seni seviyorum.

January 19, 2014

15 Yorum


ygzylmz

''Seni çok seviyorum.'' da bu şekilde mi denir?


Selcen_Ozturk

Hayır, toonun çok manasına gelebilmesi için önünde bir sıfata gerek var.

"I love you too much" denebilir ama too biraz gereğinden de fazla manasına geldiğinden çok iyi değil bu cümle.

"I love you very much", "I love you so much", "I love you a lot" gibi alternatifler mevcut.


Dirilay

Pekiyi. "Ben senide seviyorum" nasıl denir?


savasxxx

"I love also you" olabilir mi.


nsaneYim

ben senide seviyorum, nasıl denir


CNEYTAHMET

Turkce'ye cevirilerde fiiller genis zamanli olarak kullaniliyor. Burada ki iki ornekte ; " Bende seni seviyorum " ile " Bende seni severim " arasindaki ceviri farki nereden kaynaklaniyor?


Selcen_Ozturk

İngilizcede bazı fiillerin -ing hali yoktur ya da anlamları farklıdır, o yüzden onların -ing'siz hali Türkçeye hem geniş (severim) hem şimdiki (seviyorum) olarak çevrilebilir. "stative verbs" olarak internette aratabilirsiniz.


mukaddes355875

İ love also you ... Aslinda evet bence olabilir.


eaststar.

Burdaki too nun ozneyimi yardimci fiil olan you mu bagladigini nasil anlayacaz


guln.

Seni de seviyorum olarak da anlayamaz mıyız?


BlueSky468076

Tabii ki hayır. Zaten "too" burada "ben de " anlamında kullanılmış.


Kastamonu374

çok teşekkür ederim teveccühünüz yazdım neden kabul etmedi :(


Saliha868019

"de bağlacı" fazla oldu benim çevirimde


seydi902320

ben seni çok seviyorum olmaz mı


gncgv

Ben seni seviyorumda olmazmıydı?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.