1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Biz önemli insanlarız."

"Biz önemli insanlarız."

Çeviri:Wir sind wichtige Leute.

May 2, 2016

5 Yorum


candost2

Wir sind wesentliche Leute. Doğru cevap olabilir mi? Raporladım.


Kongekrabbe

Açıkçası kulağa çok doğal gelmiyor (Almanca anadilimdir). Tam olarak sebebini açıklayamıyorum, önerdiğin şey kesinlikle yanlıştır da diyemiyorum, fakat küçük detaylara inmek istiyorsan bu kelimenin normalde biraz farklı durumlarda kullanıldığını öğreneceksin. Eine wesentliche Eigenschaft ("özellik"), ein wesentlicher Beitrag ("katkı"), ein wesentlicher (Bestand)teil ("parça"), eine wesentliche Veränderung ("değişim") vs. Genelde bu tarz şeyler için kullanılır. Wesentlich biraz teknik/bilimsel/hukuki bir terim. Belki "basit" ve "kolay" gibi bir şey. Anlamları aslında aynı, evet, ama bazı durumlarda "basit", bazı durumlarda ise "kolay" daha alışık, daha doğal ve daha doğru geliyor, değil mi?


alibektas34

Duolingo'nun İngilizceden Almanca kursunda wesentlich için essential çevirisi kullanılıyordu. Kök itibariyle de birbirlerine benzedikleri için wesentlich, essential'ın anlamı olan "esas, temel" çevirisine daha yakın diye düşünüyorum.


SedaYld

Ben Menschen yazdim Leute dogru cevap diyor..buyur burdan yak:)


Erzurumlu1

Menschen kabuk edilmedi yok böyle bi saçmalık.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.