Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz önemli insanlarız."

Çeviri:Wir sind wichtige Leute.

2 yıl önce

3 Yorum


SedaYld

Ben Menschen yazdim Leute dogru cevap diyor..buyur burdan yak:)

2 yıl önce

candost2
candost2

Wir sind wesentliche Leute. Doğru cevap olabilir mi? Raporladım.

2 yıl önce

Kongekrabbe
Kongekrabbe

Açıkçası kulağa çok doğal gelmiyor (Almanca anadilimdir). Tam olarak sebebini açıklayamıyorum, önerdiğin şey kesinlikle yanlıştır da diyemiyorum, fakat küçük detaylara inmek istiyorsan bu kelimenin normalde biraz farklı durumlarda kullanıldığını öğreneceksin. Eine wesentliche Eigenschaft ("özellik"), ein wesentlicher Beitrag ("katkı"), ein wesentlicher (Bestand)teil ("parça"), eine wesentliche Veränderung ("değişim") vs. Genelde bu tarz şeyler için kullanılır. Wesentlich biraz teknik/bilimsel/hukuki bir terim. Belki "basit" ve "kolay" gibi bir şey. Anlamları aslında aynı, evet, ama bazı durumlarda "basit", bazı durumlarda ise "kolay" daha alışık, daha doğal ve daha doğru geliyor, değil mi?

2 yıl önce