"Ich esse nicht."

Çeviri:Ben yemiyorum.

May 3, 2016

12 Yorum
Tartışma kilitli.


Hakan488590

Sorular baya kolay


arzu138532

Dogru cevabıma yanlış dedi


Pelinipekoglu

yemedim yapınca niye olmuyor


MeteUlku

Çünkü yukarıdaki cümle geniş/şimdiki zamanlı bir cümleyken, "Yemedim" geçmiş zamanlı bir cümle.

  • Ben yemedim. = Ich aß nicht. (Prateritum zaman)
  • Ben yemedim. = Ich habe nicht gegessen. (Perfekt zaman)

DemirK2

çünkü yemem yazmalısın


FiveOrangePips

'Ben hiçbir şey yemiyorum.' olmuyor mu?


Selcen_Ozturk

"Ich esse nichts. " oluyor


oniichaann

bir şey yemiyorum neden olmuyor


zamanegencitr

Birşey yemiyorum = Ich esse nichts demek


UFUK972431

"yemiyorum" kelimesi "ben" i içermektedir


Andacontrk

Yemeğim yok diye çevirdiğimde kabul etöedi benim dediğim yanlış mı


AliTaskoparan

yemek (fiil) : essen

yemek (isim): das Essen

Yemeğim yok. : Ich habe kein Essen.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.