1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She is a girl."

"She is a girl."

Çeviri:O bir kız.

January 19, 2014

46 Yorum


AhmetY9

Ya sesli sorularda sıkıntı var galiba.Doğru yazıyorum yanlış diyor.Hatta çeviride benim yazdığım cümlenin aynısını diyor yanlış yaptığım bir şey mi var ?


incikin_
Duyduğunuz şeyi - İngilizce - olduğu gibi yazmanız isteniyor olabilir.

mslm544764

Keske oyle kplayolsa


rabiya27R61

Programda bazi sıkıntılar var galiba


hazaldenizboran

ingilizceyi türkçeye çeviriyom türkçeyi ingilizceye çeviremiyom :((((


Kumsal-ve-Buse

İnşallah yakında öğrenirsin HAZALDENİZBORAN


Ensar1221

Zümrüt ligindeydim yanlışlıkla sıfırladım olsun hatasız kul yoktur


Ensar1221

Çok kolay yapamayanlar düşünsünler


wizardofz

Kullanılan ''She'' kelimesi zaten kız anlamına gelmektedir. Devamında ''Girl'' kelimesi kullanıldığında, O kız bir kız, anlamına gelmez mi?


incikin_

"She" bir zamir, yani "öğrenci, kız, öğretmen, kadın" vb. bir ismin yerini tutuyor. Türkçe'ye "O" olarak çeviriyoruz. Yalnız Türkçeden farklı olarak cinsiyet bilgisi de veriyor.

● "She is a student."
(= O bir öğrenci.)

● "The girl is a student."
(= Kız bir öğrenci.)

● "She is a teacher."
(= O bir öğretmen.)

● "The woman is a teacher."
(= Kadın bir öğretmen.)


FIRDEVs99

She kelimesi o kız anlamında zaten dediğin doğru ama kız diyemezsin o kız diyebilirsin❗❗


ayfgbevbk5

Hayır o bir kadın da olabilirdi ama kız


Naci3711

She kız olarak çevrilmez. "O" olarak çevrilir. She kızlar için kullanılır ve oyüzden girl'den önce she kullanılmıştır.


IclalAydn2

dogru yaptim yanlis dio


iklim481036

Ben de dogru yaziyorum yanlis kabul ediyor


metebkr

Dediği gibi cevap verdim ama yalnıs olarak algıladı ( yani doğru yapmıştım)


MuratYaln14304

Bu seviyeleri nasıl geçmeliyiz hep taç mı kazanmalıyız yoksa seviyemiz de en üst bölüme kadar yükselmeli miyiz


yasar507062

Dolinggoda kim kacinci ve hagi ligde soylesin


ingilizcer91969

Cok guzel Ve cok kolay


AltuncuOsman

İs le a aynı cümlede olurmuş.


AltuncuOsman

İs le a aynı cümlede olurmu


zeiko12

Nasi oretiorsuniu anamiorum


ergun481419

Öğrenmede sabır ve azim gerekir. Sabırlı ol Selam


zeliha874432

doğru yazdım yanlıs deniyor


ergun481419

Siz yaptınız zannedersiniz. Gerçekte bir harf yanlış yazsana niz doğru kabul edilmez. Sabırlı ve azimli olun daha çok çalışın. Selam..


PewPew552290

Cok güzel sadece bazen tane tane konuşmak gerekiyor


Zeynep712060

Eyer kafanızı karistirdiysa etrafınızdaki kızlara bakın yada kizsaniz kendinizi hatirlayin


ahinDoanay

She is a girl diyor she o demek is dır demek a bir demek girl kız demek nasıl olurda o bir kız dır olmaz bu sorunun cevabı


ArdaanlVur

Doğrusu: adam bir kız hqhqhahshs


Esma151704

Ya temeli olmayana zorlar yani

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.