1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She is a girl."

"She is a girl."

Çeviri:O bir kız.

January 19, 2014

108 Yorum


NehirSAVRAN

Onur senin dediğin yanlış o bir kiz olucakk


hazaldenizboran

ingilizceyi türkçeye çeviriyom türkçeyi ingilizceye çeviremiyom :((((


meryemkati5

İlk baalarda oyle olur


GulcanKant

Normal bendede oluyor


Neslihan182

Sen yine iyisin ben çok az çevirebiliyorum


SabaNazari3

Ben turkçeyi farsa dondurub ondan ingilizce yapiyom


AhmetY9

Ya sesli sorularda sıkıntı var galiba.Doğru yazıyorum yanlış diyor.Hatta çeviride benim yazdığım cümlenin aynısını diyor yanlış yaptığım bir şey mi var ?


incikin_
Duyduğunuz şeyi - İngilizce - olduğu gibi yazmanız isteniyor olabilir.

mslm544764

Keske oyle kplayolsa


rabiya27R61

Programda bazi sıkıntılar var galiba


Deniz785183

Bazen çevirideki kelimeleri farklı anladığın sana başka türlü gösteriyo o yüzden öyle


wizardofz

Kullanılan ''She'' kelimesi zaten kız anlamına gelmektedir. Devamında ''Girl'' kelimesi kullanıldığında, O kız bir kız, anlamına gelmez mi?


incikin_

"She" bir zamir, yani "öğrenci, kız, öğretmen, kadın" vb. bir ismin yerini tutuyor. Türkçe'ye "O" olarak çeviriyoruz. Yalnız Türkçeden farklı olarak cinsiyet bilgisi de veriyor.

● "She is a student."
(= O bir öğrenci.)

● "The girl is a student."
(= Kız bir öğrenci.)

● "She is a teacher."
(= O bir öğretmen.)

● "The woman is a teacher."
(= Kadın bir öğretmen.)


[aktif olmayan kullanıcı]

    She kız olarak çevrilmez. "O" olarak çevrilir. She kızlar için kullanılır ve oyüzden girl'den önce she kullanılmıştır.


FIRDEVs99

    She kelimesi o kız anlamında zaten dediğin doğru ama kız diyemezsin o kız diyebilirsin❗❗


ayfgbevbk5

    Hayır o bir kadın da olabilirdi ama kız


NujinBa

    Ama kadın olamaz diyemezsin kadın women demek kız gril demek aynı değil


ardaaaa

    she orda kız değil o anlamında kullanılmış


ecrintasdemirrr

    dogru yaptim yanlis dio


Ensar1221

    Zümrüt ligindeydim yanlışlıkla sıfırladım olsun hatasız kul yoktur


Ensar1221

    Çok kolay yapamayanlar düşünsünler


iklim481036

    Ben de dogru yaziyorum yanlis kabul ediyor


metebkr

    Dediği gibi cevap verdim ama yalnıs olarak algıladı ( yani doğru yapmıştım)


ruzgartekask

    Bazen olabiliyor bende de olmustu sonra düzeliyor. ᕙ( ͡◉ ͜ ʖ ͡◉)ᕗ


MuratYaln14304

    Bu seviyeleri nasıl geçmeliyiz hep taç mı kazanmalıyız yoksa seviyemiz de en üst bölüme kadar yükselmeli miyiz


yasar507062

    Dolinggoda kim kacinci ve hagi ligde soylesin


ingilizcer91969

    Cok guzel Ve cok kolay


OsmanBugraA

    İs le a aynı cümlede olurmuş.


OsmanBugraA

    İs le a aynı cümlede olurmu


zeiko12

    Nasi oretiorsuniu anamiorum


ergun481419

    Öğrenmede sabır ve azim gerekir. Sabırlı ol Selam


zeliha874432

    doğru yazdım yanlıs deniyor


ergun481419

    Siz yaptınız zannedersiniz. Gerçekte bir harf yanlış yazsana niz doğru kabul edilmez. Sabırlı ve azimli olun daha çok çalışın. Selam..


PewPew552290

    Cok güzel sadece bazen tane tane konuşmak gerekiyor


Zeynep712060

    Eyer kafanızı karistirdiysa etrafınızdaki kızlara bakın yada kizsaniz kendinizi hatirlayin


ahinDoanay

    She is a girl diyor she o demek is dır demek a bir demek girl kız demek nasıl olurda o bir kız dır olmaz bu sorunun cevabı


ArdaanlVur

    Doğrusu: adam bir kız hqhqhahshs


Esma151704

    Ya temeli olmayana zorlar yani


IlhameSuku

    She is a girl of bu ne ya


IlhameSuku

    Nmftcyibsdfjnxduijxxdhjjvx


eruditsiya

    Ne sacma bir program dogru söylüyorum yanlis diyor cildiricam....


RAD660406

    Vay canına çok zor hahahahah


Reyhan576811

    Kız derken hiç bir sekilde anlaşılmıyor. Kav der gibi


GlnarBabay1

    Bende hep oluyor super bu arada Azrebaycanliyim ben hepinize selamlar♥️


Sude941974

    Çooooooooooooook Kolayyyy.


CSFCKJFCBJ

    Ben bir ögretmen olmak istiyorum ama bunar kolay halbuki ben imkanzıs sectim ama


CSFCKJFCBJ

    Ben bir ögretmen olmak istiyorum ama bunlar kolay ama halbuki imkansızı sectim ama yaa


Selsebil566110

    Of ya canım azaldı


NepesSiriy

    Sinir oluyorum ya


NihalKurua

    İngiliz çok güzelmiş


Rabianur779286

    Offf yapamıyorum karıştırıyorum


SeyranMiri

    O bir kız~~ she is a girl


SeyranMiri

    O bir kız~~ she is a girll


Merveoban44600

    Bende yeniyim ve çok güzel


the_jisoox

    Ben aslında bunları öğrendim tekrar yapıyorum


_21713Memoli_

    Bu morlu kadını sevmeyenler


nergiztk72

    She oldugunda is ortada olmak zorunda:)


Sevde3452

    Çokkk kolaymışş..


Muratxxshn

    çok iyi aslında çözüyorum


Mert624457

    busuu daha güzel


zaira900712

    Ses zor çalışıyo


Theeylul1

    Ben yablıs yaptim


cemre_solmaz00

    Arkadaşlar hiç takipçim yok lütfen biraz yardım


Azeri999

    A ne peki ne işe yarıyo


Haticenurn8

    İs der dir ekidir


tubanurcode

    Selam ben Tuğba yaşım 12 byy


Abdullahij805687

    Iam greating all student


Alper211065

    Ali abi reset yaparmısın

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.