"Sheisagirl."

Çeviri:O bir kız.

4 yıl önce

28 Yorum


AhmetY9

Ya sesli sorularda sıkıntı var galiba.Doğru yazıyorum yanlış diyor.Hatta çeviride benim yazdığım cümlenin aynısını diyor yanlış yaptığım bir şey mi var ?

1 yıl önce

incikin_
incikin_
Duyduğunuz şeyi - İngilizce - olduğu gibi yazmanız isteniyor olabilir.
1 yıl önce

rabiya27R61

Programda bazi sıkıntılar var galiba

11 ay önce

Begm904181

Aynennn

3 ay önce

ONURAKIR0

O bir kızdır.

1 yıl önce

hazaldenizboran

ingilizceyi türkçeye çeviriyom türkçeyi ingilizceye çeviremiyom :((((

2 yıl önce

Lman321394

She o 3. tekil şahıs olan 'O'nun kadın versiyonu.

1 yıl önce

wizardofz

Kullanılan ''She'' kelimesi zaten kız anlamına gelmektedir. Devamında ''Girl'' kelimesi kullanıldığında, O kız bir kız, anlamına gelmez mi?

1 yıl önce

incikin_
incikin_

"She" bir zamir, yani "öğrenci, kız, öğretmen, kadın" vb. bir ismin yerini tutuyor. Türkçe'ye "O" olarak çeviriyoruz. Yalnız Türkçeden farklı olarak cinsiyet bilgisi de veriyor.

● "She is a student."
(= O bir öğrenci.)

● "The girl is a student."
(= Kız bir öğrenci.)

● "She is a teacher."
(= O bir öğretmen.)

● "The woman is a teacher."
(= Kadın bir öğretmen.)

1 yıl önce

vbd9bKLp

She "o" anlamındadır.Kızlardan bahsederken ismi yerine she kullanılır.Yani she kız anlamında değil sadece kızlarda kullanılabilen "o" anlamı taşır.

2 ay önce

AybkeHoras

Hayır o bir kadın da olabilirdi ama kız

6 ay önce

Kadir449193

Gelmez

5 ay önce

Duru101735

she kiz demek degildur she (disi)" o" oznesidir

4 ay önce

ECRNDENEK

O bir kız annlamına gelıyor değilmi?

2 yıl önce

akntfekci

is kelimesini okumaya hiç gerek yok bence anlam bozukluğuna yol açıyor

1 yıl önce

incikin_
incikin_

Aslında "Is" dilbilgisi bakımından çok önemli!

Cümlede "gelmek, gitmek, okumak, izlemek" vb. bir giil yoksa yüklem olarak AM, IS veya ARE (olmak fiilinin çekimli halleri) getiriyoruz.

"She a girl." YANLIŞ
"She IS a girl." DOĞRU

"He a boy." YANLIŞ
"He IS a boy." DOĞRU

Olmak fiili geniş zamanda özneye göre "AM", "IS" veya "ARE" olabiliyor. Ama bu başka sorunun konusu:)

1 yıl önce

sahra21506

Çok foğru İnvi

9 ay önce

Ece1169

İs oluyor

1 yıl önce

TCMelisSon

o bir kız-dır çünkü orada -is varr

1 yıl önce

CHERMENDER
CHERMENDER

Bence Türkçe kılavye daha rahat ve eğer doğru yapmana rağmen yanlış diyorsa geri bildirim göndermelisin.

1 yıl önce

YiitYlmaz52316

Benimle çık dedim yok dedi her halde

1 yıl önce

BEN634749

ben sesli olanları anlayamıyorum o sorulan kalksın bence acilen çok zor düzgün konuşmuyor kim konuşuyorsa LÜTFEN ACİL

10 ay önce

Sedat810726

"She is a girl. dedi sesli bende yzdım o bir kız diye yanlış diyor

10 ay önce

jokenmadke

seste olabilir

10 ay önce

eyllstrawb

O bir kız

8 ay önce

onuroztem

Dasfdyrt341yfjv0to0o0p0

8 ay önce

irmak498139

Evet inci dogru soyluyosun

6 ay önce

mete499071

Ben dogru yaptim agla

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.