"She is a girl."

Çeviri:O bir kız.

January 19, 2014

21 Yorum


ONURAKIR0

O bir kızdır.

December 21, 2016

AhmetY9

Ya sesli sorularda sıkıntı var galiba.Doğru yazıyorum yanlış diyor.Hatta çeviride benim yazdığım cümlenin aynısını diyor yanlış yaptığım bir şey mi var ?

December 16, 2016

incikin_
Duyduğunuz şeyi - İngilizce - olduğu gibi yazmanız isteniyor olabilir.
November 9, 2017

Kayhan864060

Çok basit

February 11, 2019

irmakistek2008

Bende sıkıntı yok acaba o sadeve sendemi var

February 17, 2019

rabiya27R61

Programda bazi sıkıntılar var galiba

January 7, 2018

iscoscarv

English/Turkish WhatsApp group https://chat.whatsapp.com/JFatqrdhYaw5cNpK7PRexb Please like my comment for more people see it

July 12, 2019

hazaldenizboran

ingilizceyi türkçeye çeviriyom türkçeyi ingilizceye çeviremiyom :((((

September 19, 2016

Lman321394

She o 3. tekil şahıs olan 'O'nun kadın versiyonu.

July 12, 2017

wizardofz

Kullanılan ''She'' kelimesi zaten kız anlamına gelmektedir. Devamında ''Girl'' kelimesi kullanıldığında, O kız bir kız, anlamına gelmez mi?

August 30, 2017

incikin_

"She" bir zamir, yani "öğrenci, kız, öğretmen, kadın" vb. bir ismin yerini tutuyor. Türkçe'ye "O" olarak çeviriyoruz. Yalnız Türkçeden farklı olarak cinsiyet bilgisi de veriyor.

● "She is a student."
(= O bir öğrenci.)

● "The girl is a student."
(= Kız bir öğrenci.)

● "She is a teacher."
(= O bir öğretmen.)

● "The woman is a teacher."
(= Kadın bir öğretmen.)

November 10, 2017

AybkeHoras

Hayır o bir kadın da olabilirdi ama kız

June 11, 2018

vbd9bKLp

She "o" anlamındadır.Kızlardan bahsederken ismi yerine she kullanılır.Yani she kız anlamında değil sadece kızlarda kullanılabilen "o" anlamı taşır.

October 12, 2018

smay766563

Çok basit

January 26, 2019

smay766563

Çok basit

January 26, 2019

ravzanur908830

She is a girl çok basit

February 3, 2019

ravzanur908830

She is a girl çok basit

February 3, 2019

ekomatik1

Startone

June 7, 2019

IclalAydn2

dogru yaptim yanlis dio

August 25, 2019

ezel325402

o bir kızdır

August 28, 2019

TikTokmzik

İyi

September 17, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.