Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She is a girl."

Çeviri:O bir kız.

1
4 yıl önce

24 Yorum


ONURAKIR0

O bir kızdır.

9
Cevap ver1 yıl önce

AhmetY9

Ya sesli sorularda sıkıntı var galiba.Doğru yazıyorum yanlış diyor.Hatta çeviride benim yazdığım cümlenin aynısını diyor yanlış yaptığım bir şey mi var ?

8
Cevap ver1 yıl önce

incikin_
incikin_
Duyduğunuz şeyi - İngilizce - olduğu gibi yazmanız isteniyor olabilir.
1
Cevap ver9 ay önce

rabiya27R61

Programda bazi sıkıntılar var galiba

0
Cevap ver7 ay önce

wizardofz

Kullanılan ''She'' kelimesi zaten kız anlamına gelmektedir. Devamında ''Girl'' kelimesi kullanıldığında, O kız bir kız, anlamına gelmez mi?

2
Cevap ver11 ay önce

incikin_
incikin_

"She" bir zamir, yani "öğrenci, kız, öğretmen, kadın" vb. bir ismin yerini tutuyor. Türkçe'ye "O" olarak çeviriyoruz. Yalnız Türkçeden farklı olarak cinsiyet bilgisi de veriyor.

● "She is a student."
(= O bir öğrenci.)

● "The girl is a student."
(= Kız bir öğrenci.)

● "She is a teacher."
(= O bir öğretmen.)

● "The woman is a teacher."
(= Kadın bir öğretmen.)

4
Cevap ver9 ay önce

AybkeHoras

Hayır o bir kadın da olabilirdi ama kız

0
Cevap ver2 ay önce

Kadir449193

Gelmez

0
Cevap ver1 ay önce

Duru101735

she kiz demek degildur she (disi)" o" oznesidir

0
Cevap ver6 gün önce