1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Er hat Verbindungen zu ihren…

"Er hat Verbindungen zu ihren Freunden."

Çeviri:Onun arkadaşlarıyla bağlantıları var.

May 4, 2016

4 Yorum


bingabiloglu

onun arkadaşları ile bağlantıları var / yazdım kabul edilmedi . Düzeltilebilir mi?


humetin

"...ihren Freunden" doğru mu ? " ...seinen Freunden... Ya da.... " Onun onun (ihr) arkadaşlarıyla bağlantıları var.


humetin

Onun onun arkadaşlarıyla bağlantıları var.


MustafaAyd63615

Onun yani (o erkeğin) onun yani (o bayanın) erkek arkadaşlarıyla bağlantıları var. Bu cümlede "Onun arkadaşlarıyla bağlantıları var" tercümesi, bunları karşılamıyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.