Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Er hat Verbindungen zu ihren Freunden."

Çeviri:Onun arkadaşlarıyla bağlantıları var.

0
2 yıl önce

4 Yorum


bingabiloglu

onun arkadaşları ile bağlantıları var / yazdım kabul edilmedi . Düzeltilebilir mi?

2
Cevap ver2 yıl önce

humetin

"...ihren Freunden" doğru mu ? " ...seinen Freunden... Ya da.... " Onun onun (ihr) arkadaşlarıyla bağlantıları var.

1
Cevap ver3 hafta önce

Zeymusya

Iliskileri var yazdim sayilmadi. Halbuki daha once kelime anlamina iliski de demisti.

0
Cevap ver1 yıl önce

humetin

Onun onun arkadaşlarıyla bağlantıları var.

0
Cevap ver1 hafta önce