"Are we men?"

Çeviri:Biz adam mıyız?

January 20, 2014

84 Yorum


yiitinceze

rakı masasinda ingilizce ogreniyormus gibi hissettim :)

February 28, 2014

Kubr1a

haha cümleyi çevirirken bile güldüm :)

June 11, 2014

nazl387932

kübra beni bile güldürdün

August 26, 2017

Johnny.Wayn

nazlı beni bile güldürdün

January 31, 2018

Abdulkerim529136

Beni güldürmedin altan

March 19, 2018

DIeHAPPY3

Haykirdim

March 28, 2018

king06.figo
July 8, 2019

king06.figo

:)

July 8, 2019

Papito1232

Ehueheheue aynen

October 16, 2018

dyg24

Hihi :D güldürdün bee duolingo :D

July 13, 2014

chorhumlu

biz erkekler miyiz değil mi ?

January 20, 2014

Duostyle

hayir biz insanlar miyiz? men kelimesi hem erkek hem insan hemde adam anlamina gelir

March 29, 2014

DjLastshot

Hayir insan People demek

February 17, 2018

GRSEL811297

People çoğul bir kelime insanlar anlamında. Human ise insan.

March 29, 2018

Drdane578040

Hayir human da insan demek

April 24, 2018

Kolnikolya

No it's mean only man so everyone uses "human" word for the other word. "Human- ınsan"

May 8, 2017

ProwlingParis

Bu genel bi soru, o yüzden kelimenin çoğul versiyonu kullanılır--standart. Çok birebir tercüme etmene gerek yok, misal söylediğin Türkçe cümle çok doğal olmadı.

January 20, 2014

chorhumlu

man erkek, men erkeklerin çoğulu olduğu için söyledim evet haklısın hocam. biraz yeniyim sitede ve bu günlerde ingilizceyi öğrenmek için o kadar açımki yanlış öğrenmek istemiyorum temelim sağlam olsun istiyorum. sizide takip ediyorum - gündür maşallah baya iyi yabancı diliniz keşke bende en az sizin kadar öğrenebilsem. yorumunuz için teşekkür ederim.

January 20, 2014

ProwlingParis

Tabi tabi iyi yakalamışsın orda. Bu cümle tartışmalarında gezinmenin sana çok faydası olur--Tartışma>>İngilizce>>Cümleler. Güzel soru soranlar hep oluyo ve biz de yavaşça altını faydalı bilgilerle dolduruyoruz. İyi dersler!

January 20, 2014

chorhumlu

teşekkür ederim. sorum oldunda takıldığım noktalarda kafanızı ağrıtabilirim ;)

January 20, 2014

demirci37

Şüphe etme arkadaşım

July 24, 2017

wilwaw

ayn ya onu ben MAN gibi görünce direk biz erkek miyiz dedim de o MEN

June 9, 2014

dilan206981

Kadınız

December 24, 2016

merYavuz127185
August 12, 2019

Burak2188

Adamız la tabii :D

August 18, 2014

ozgur28

biz adammıyız bile diyemedim ya la

July 12, 2014

Arda_Yilmaz07

Hahaha çevirirken çok güldüm :)

July 16, 2014

EDA62808

Biz adam miyiz ??????

June 4, 2017

akif846016

Bu nedir ya ibonun herkesin bir fülütü var dialoguna döndü

May 6, 2018

EnesBurakM1

Ağaaa beee :/

January 4, 2019

Soner849861

Adamın dibiyiz :)

January 24, 2017

parkchaeyo

Burda are ne işe yarıyor

February 11, 2017

Songul.21

Are burda soru anlamı katiyor we bide they de are kullaniliyor ya soru sorduğunda are başa gelir he she it te ise is başa gelir

September 2, 2018

nail272191

Itiraf edeyim benide güldürdu

November 3, 2017

faruk875283

Sapına kadar

March 22, 2018

Kenan157337

BIR AN KENDIMI KAFEDE Hisettim

April 1, 2018

perihan186296

I

October 6, 2019

Kenan157337

Dibine Kadar

April 1, 2018

hunkar12

Biz adamlar mıyız yazmış adam mıyız okumuş

April 12, 2018

gkhnn3

Are neyi belirtirken kullanilir deyin hele gardaslar(please)

April 12, 2018

hheeyy1988

Elim titredi yazerken

July 10, 2018

fatih807767

Olacak olacak

July 31, 2018

MehmetKaya303709

Bu ne la

August 3, 2018

Aslhan527271

Adam misiniz beyler xjsjfnckskfks

August 19, 2018

murat334899

Garışık bir cümle oldu

August 26, 2018

MahsunBayr2

Bu dil programı faydalı mı

December 22, 2018

BraKandemi11

Takılıyorum buraya gelince offff

January 22, 2019

a.hamit121

Tmm

February 11, 2019

Berkay297322

biz adanız

March 9, 2019

ecrin849649
April 4, 2019

ZeynepbraG4

Sadece soru işareti koymadım

April 20, 2019

sadegh694648

Biz adam miyiz

June 10, 2019

Can74767

Sen adam mısın lan?

June 26, 2019

SinanSELVY

Kolay dedim ama yanlis yaptim

June 28, 2019

irem118608

Direkt aklima cgh2 deki dardan adamlar skeci geldi (ADAĞMM)

August 11, 2019

yaren625368

Gerçekten çok güzel

September 24, 2019

Buketp

Biz erkekler mi? yazmıştım. Olmadı.

May 6, 2014

Zeynep29261

Hayır yanlış Biz erkekler miyiz? olacak

May 31, 2016

ilayda_karakavak

Biz adamlar olmasi gerekmiyo mu

January 13, 2015

Erturulene2

Ahahahah

December 23, 2016

Shahrazad26

Ben adam değilim.

January 6, 2017

Aylis20

Ya bu yanlış transleyte diyilmi

January 28, 2017

Sinan35244

Hmmm

April 3, 2017

kaancan3434

Adam miyiz ulan biz

August 3, 2017

MustafaDem672433

Beyler insan mıyız

August 20, 2017

Umut851265

Ama Türkçesi biz adam mıyız diyo ama adam man demek men olmuş neden??

October 20, 2017

Engingamze

Dibine kadar adamiz

October 31, 2017

Engingamze

Adam miyiz yazdim kabul etti yehuuuuu

October 31, 2017

serhatsmer35

Miraderim miz madam mıyız ?

November 11, 2017

alafastak

Ben bu işi sevdim :)

December 21, 2017

BilalcanGk

Erkek yaptim adam olacamis biz adammiyiz la :)

December 28, 2017

Sema688817
<pre> ANLADIK </pre>
January 7, 2018

Sema688817

Çok saçma demek yerine doğru desen Zehracığım güzel olurdu.:D

January 7, 2018

muhammetkaraboga

Değil miyiz

January 13, 2018

EmirhanDoa7

Gençler ben are we man yazdim kabul etmedi ne olacak

January 31, 2018

FaTos123456

We çoğul olduğu için men yani adamlar anlamindaki men i kullanıyoruz.

March 5, 2019

FaTos123456

Tıpkı we love apples gibi özne çoğulsa çoğul yapıyoruz

March 5, 2019

ahin980993

Hayırdır duolingo sorun mu kardeş

February 6, 2018

pesimistko

soru işaretini görmedim :(

June 17, 2014

Kubr1a

Man olduğu zaman tekil Men olduğu zaman çoğuldur arkadaşlar. Yani adamlar..

January 13, 2015

dilanylmaz2

Yok kadınız

January 13, 2015

Melisblt

Ya ben soru cevap sandım o yüzden yanlış yaptım :/

January 20, 2015

Defnenaz5

Kelime unutursak bir şans daha vermeliler

December 17, 2016

ZehraBalc5

Çok saçma

March 30, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.