Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Are we men?"

Çeviri:Biz adam mıyız?

4 yıl önce

62 Yorum


yiitinceze

rakı masasinda ingilizce ogreniyormus gibi hissettim :)

4 yıl önce

Kubr1a

haha cümleyi çevirirken bile güldüm :)

4 yıl önce

nazl387932

kübra beni bile güldürdün

11 ay önce

Johnny.Wayn

nazlı beni bile güldürdün

6 ay önce

Abdulkerim529136

Beni güldürmedin altan

5 ay önce

DIeHAPPY3

Haykirdim

4 ay önce

chorhumlu

biz erkekler miyiz değil mi ?

4 yıl önce

Duostyle

hayir biz insanlar miyiz? men kelimesi hem erkek hem insan hemde adam anlamina gelir

4 yıl önce

Kolnikolya

No it's mean only man so everyone uses "human" word for the other word. "Human- ınsan"

1 yıl önce

DjLastshot

Hayir insan People demek

6 ay önce

GRSEL811297

People çoğul bir kelime insanlar anlamında. Human ise insan.

4 ay önce

Drdane578040

Hayir human da insan demek

3 ay önce

ProwlingParis
ProwlingParis

Bu genel bi soru, o yüzden kelimenin çoğul versiyonu kullanılır--standart. Çok birebir tercüme etmene gerek yok, misal söylediğin Türkçe cümle çok doğal olmadı.

4 yıl önce

chorhumlu

man erkek, men erkeklerin çoğulu olduğu için söyledim evet haklısın hocam. biraz yeniyim sitede ve bu günlerde ingilizceyi öğrenmek için o kadar açımki yanlış öğrenmek istemiyorum temelim sağlam olsun istiyorum. sizide takip ediyorum - gündür maşallah baya iyi yabancı diliniz keşke bende en az sizin kadar öğrenebilsem. yorumunuz için teşekkür ederim.

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

Tabi tabi iyi yakalamışsın orda. Bu cümle tartışmalarında gezinmenin sana çok faydası olur--Tartışma>>İngilizce>>Cümleler. Güzel soru soranlar hep oluyo ve biz de yavaşça altını faydalı bilgilerle dolduruyoruz. İyi dersler!

4 yıl önce

chorhumlu

teşekkür ederim. sorum oldunda takıldığım noktalarda kafanızı ağrıtabilirim ;)

4 yıl önce

demirci37

Şüphe etme arkadaşım

1 yıl önce

iLaYDaaDoYMaZZ

ayn ya onu ben MAN gibi görünce direk biz erkek miyiz dedim de o MEN

4 yıl önce

dyg24

Hihi :D güldürdün bee duolingo :D

4 yıl önce

dilan206981

Kadınız

1 yıl önce

ozgur28

biz adammıyız bile diyemedim ya la

4 yıl önce

Arda_Yilmaz07

Hahaha çevirirken çok güldüm :)

4 yıl önce

Burak2188

Adamız la tabii :D

4 yıl önce

EDA62808

Biz adam miyiz ??????

1 yıl önce

nail272191

Itiraf edeyim benide güldürdu

9 ay önce

Kenan157337

BIR AN KENDIMI KAFEDE Hisettim

4 ay önce

Shahrazad26

Ben adam değilim.

1 yıl önce

Soner849861

Adamın dibiyiz :)

1 yıl önce

parkchaeyo

Burda are ne işe yarıyor

1 yıl önce

faruk875283

Sapına kadar

4 ay önce

Kenan157337

Dibine Kadar

4 ay önce

hunkar12

Biz adamlar mıyız yazmış adam mıyız okumuş

4 ay önce

gkhnn3

Are neyi belirtirken kullanilir deyin hele gardaslar(please)

4 ay önce

akif846016

Bu nedir ya ibonun herkesin bir fülütü var dialoguna döndü

3 ay önce

hheeyy1988

Elim titredi yazerken

1 ay önce

fatih807767

Olacak olacak

2 hafta önce

MehmetKaya303709

Bu ne la

2 hafta önce

Buketp

Biz erkekler mi? yazmıştım. Olmadı.

4 yıl önce

Zeynep29261

Hayır yanlış Biz erkekler miyiz? olacak

2 yıl önce

ilayda_karakavak

Biz adamlar olmasi gerekmiyo mu

3 yıl önce

Erturulene2

Ahahahah

1 yıl önce

Aylis20

Ya bu yanlış transleyte diyilmi

1 yıl önce

Sinan35244

Hmmm

1 yıl önce

kaancan3434

Adam miyiz ulan biz

1 yıl önce

MustafaDem672433

Beyler insan mıyız

11 ay önce

Umut851265

Ama Türkçesi biz adam mıyız diyo ama adam man demek men olmuş neden??

9 ay önce

Engingamze

Dibine kadar adamiz

9 ay önce

Engingamze

Adam miyiz yazdim kabul etti yehuuuuu

9 ay önce

serhatsmer35

Miraderim miz madam mıyız ?

9 ay önce

alafastak

Ben bu işi sevdim :)

7 ay önce

BilalcanGk

Erkek yaptim adam olacamis biz adammiyiz la :)

7 ay önce

Sema688817
<pre> ANLADIK </pre>
7 ay önce

Sema688817

Çok saçma demek yerine doğru desen Zehracığım güzel olurdu.:D

7 ay önce

muhammetkaraboga

Değil miyiz

7 ay önce

EmirhanDoa7

Gençler ben are we man yazdim kabul etmedi ne olacak

6 ay önce

ahin980993

Hayırdır duolingo sorun mu kardeş

6 ay önce

pesimistko

soru işaretini görmedim :(

4 yıl önce

Kubr1a

Man olduğu zaman tekil Men olduğu zaman çoğuldur arkadaşlar. Yani adamlar..

3 yıl önce

dilanylmaz2

Yok kadınız

3 yıl önce

Melisblt

Ya ben soru cevap sandım o yüzden yanlış yaptım :/

3 yıl önce

Defnenaz5

Kelime unutursak bir şans daha vermeliler

1 yıl önce

ZehraBalc5

Çok saçma

1 yıl önce