1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Are we men?"

"Are we men?"

Çeviri:Biz adam mıyız?

January 20, 2014

50 Yorum


yigitincezeybe

rakı masasinda ingilizce ogreniyormus gibi hissettim :)


Kubr1a

haha cümleyi çevirirken bile güldüm :)


nazl387932

kübra beni bile güldürdün


Johnny.Wayn

nazlı beni bile güldürdün


Abdulkerim529136

Beni güldürmedin altan


Bladeoxxx

Biz adam mıyız? Sorguladım


dyg24

Hihi :D güldürdün bee duolingo :D


ozgur28

biz adammıyız bile diyemedim ya la


Arda_Yilmaz07

Hahaha çevirirken çok güldüm :)


Burak2188

Adamız la tabii :D


chorhumlu

biz erkekler miyiz değil mi ?


Duostyle

hayir biz insanlar miyiz? men kelimesi hem erkek hem insan hemde adam anlamina gelir


DjLastshot

Hayir insan People demek


GRSEL811297

People çoğul bir kelime insanlar anlamında. Human ise insan.


EDA62808

Biz adam miyiz ??????


akif846016

Bu nedir ya ibonun herkesin bir fülütü var dialoguna döndü


otobsteyer

1 kişi daha cinsiyetini bilmiyo. 2 ben bu cümleyi niye kullanıyım. 3 to be continued▶️▶️


Soner849861

Adamın dibiyiz :)


parkchaeyo

Burda are ne işe yarıyor


Songul.21

Are burda soru anlamı katiyor we bide they de are kullaniliyor ya soru sorduğunda are başa gelir he she it te ise is başa gelir


Nur714274

Açıklama için teşekkürler


nail272191

Itiraf edeyim benide güldürdu


Kenan157337

BIR AN KENDIMI KAFEDE Hisettim


hunkar12

Biz adamlar mıyız yazmış adam mıyız okumuş


gkhnn3

Are neyi belirtirken kullanilir deyin hele gardaslar(please)


hheeyy1988

Elim titredi yazerken


Aslhan527271

Adam misiniz beyler xjsjfnckskfks


murat334899

Garışık bir cümle oldu


MahsunBayr2

Bu dil programı faydalı mı


BraKandemi11

Takılıyorum buraya gelince offff


sametcan605301

İpucunda adamlar yerler yazıyordu


sametcan605301

Hakiki adam benim ben adam olmak için madamların yanına gittim


Aklar_

Adamlık sizde sizde bize adam diyemezssiniz


VolkanGrev

O zaman neden olur mu diye bir grup arasında kavga mı yoksa önemli?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.