"Are we men?"

Çeviri:Biz adam mıyız?

4 yıl önce

34 Yorum


yiitinceze

rakı masasinda ingilizce ogreniyormus gibi hissettim :)

4 yıl önce

Kubr1a

haha cümleyi çevirirken bile güldüm :)

4 yıl önce

nazl387932

kübra beni bile güldürdün

1 yıl önce

Johnny.Wayn

nazlı beni bile güldürdün

10 ay önce

Abdulkerim529136

Beni güldürmedin altan

8 ay önce

DIeHAPPY3

Haykirdim

8 ay önce

Papito1232

Ehueheheue aynen

1 ay önce

chorhumlu

biz erkekler miyiz değil mi ?

4 yıl önce

Duostyle

hayir biz insanlar miyiz? men kelimesi hem erkek hem insan hemde adam anlamina gelir

4 yıl önce

Kolnikolya

No it's mean only man so everyone uses "human" word for the other word. "Human- ınsan"

1 yıl önce

DjLastshot

Hayir insan People demek

9 ay önce

GRSEL811297

People çoğul bir kelime insanlar anlamında. Human ise insan.

8 ay önce

demirci37

Şüphe etme arkadaşım

1 yıl önce

dyg24

Hihi :D güldürdün bee duolingo :D

4 yıl önce

dilan206981

Kadınız

1 yıl önce

Burak2188

Adamız la tabii :D

4 yıl önce

ozgur28

biz adammıyız bile diyemedim ya la

4 yıl önce

Arda_Yilmaz07

Hahaha çevirirken çok güldüm :)

4 yıl önce

EDA62808

Biz adam miyiz ??????

1 yıl önce

Soner849861

Adamın dibiyiz :)

1 yıl önce

parkchaeyo

Burda are ne işe yarıyor

1 yıl önce

Songul.21

Are burda soru anlamı katiyor we bide they de are kullaniliyor ya soru sorduğunda are başa gelir he she it te ise is başa gelir

3 ay önce

nail272191

Itiraf edeyim benide güldürdu

1 yıl önce

faruk875283

Sapına kadar

8 ay önce

Kenan157337

BIR AN KENDIMI KAFEDE Hisettim

8 ay önce

Kenan157337

Dibine Kadar

8 ay önce

hunkar12

Biz adamlar mıyız yazmış adam mıyız okumuş

8 ay önce

gkhnn3

Are neyi belirtirken kullanilir deyin hele gardaslar(please)

8 ay önce

akif846016

Bu nedir ya ibonun herkesin bir fülütü var dialoguna döndü

7 ay önce

hheeyy1988

Elim titredi yazerken

5 ay önce

fatih807767

Olacak olacak

4 ay önce

MehmetKaya303709

Bu ne la

4 ay önce

Aslhan527271

Adam misiniz beyler xjsjfnckskfks

3 ay önce

murat334899

Garışık bir cümle oldu

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.