A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We like the fall."

Fordítás:Szeretjük az őszt.

4 éve

38 hozzászólás


hvarga1978

az "autumn"-nak is ősz a jelentése.

4 éve

Shibelion

Thanks Captain Obvious! We'd have died ignorant if it wasn't for you.

4 éve

olzsal

"Captain Obvious" - ez tetszett. You're the man!

4 éve

Harold69.uk

igen de ez amerikai program

4 éve

sebestyn

jah

3 éve

sebestyn

jah

3 éve

zsoltinho007

Ősz-fall? Autumn. Nemde?

3 éve

Shibelion

Mindkettő.

3 éve

Lil.LeD

Az Autumn brit, a Fall amerikai.

3 éve

narancs12

flá Miután nem értettem,virágot írtam.

3 éve

JuditKatalin

:) tényleg nem azt mondta, hogy 'fall'

3 éve

TommyDDoom

szerintem flaw-t mond nem fall-t

3 éve

Shibelion

Én is szükségtelennek érzem itt a névelőt.

4 éve

lszlradvny

És fla-nak mondja. Miért?

2 éve

jcsabax
jcsabax

Mert nekünk már jobb a kiejtésünk mint az anyanyelvü amerikainak, aki felmondja. :D

1 éve

19-54-
19-54-

Csak én hallom "flal"-nak?

2 éve

Treev
Treev

Szükséges-e a névelő a mondatba, mert a lecke más részében pl. nem fogadja el? Szeretem a telet. - I like winter

4 éve

vasvariistvan

Jól írod. Van itt némi zavar.

2 hónapja

narancs12

én csak az "autumn" szót tudtam ősznek!

3 éve

encsi47

Ősz az autumn!az miért nem jó?

3 éve

Lil.LeD

Mert az amerikai angolban Fall, és ez amerikai program.

3 éve

MS9935529

Csak az autumn szót ismertem mint ősz, a fall annyi mint hull

3 éve

19-54-
19-54-

Csak én hallom "flal"-nak?

2 éve

ggglori

Nemjol mondja a "fall"-t

2 éve

Albert161

És a kakaót is?

7 hónapja

Albert161

Azt is

7 hónapja

Editttke84

Én a fall szót esőnek ismertem, nem ősznek. Az ősz autumn,és ha jól tudom, ezt használják kint is.

3 éve

Lil.LeD

Amerikában nem.

3 éve

methosraven87
methosraven87

Figyeljétek meg az amerikai filmbemutatókat, abban is az szokott lenni, hogy "Next fall", vagyis a következő ősszel.

2 éve

DraKeszler

Az autumn szót hasznàlja a brit, a fall-t az amerikai.

2 éve

Norbilott

Az amerikai angol szerint:fall,a britt szerint:autumn;)

2 éve

kocka05

ha az ,,autumn"-nak is ősz a jelentése (és azt többször használják) akkor miért nem azt rakják ide be? ezt most komolyan nem értem... :(

2 éve

esponta

Itt többen irják,hogy az "autumn" az az őszt jelenti,de itt a duolingoban ugyanezt "fall"-nak tanitják! Megnéztem több internetes szótárat ott a "fall" az esést jelent! Irták többen is,hogy az amerikai angolban a "fall" az őszt jelenti a brit angolban meg "autumn"! Ugyanakkor itt a duolingoban már volt olyan példamondat amiben az őszt "autumn"-nak fogadta csak el! Akkor most hogy is van ez? Egy kezdő angolos,hogy igazodjon el?

2 éve

FarkasM1

Ezt én még sosem hallotta. Számomra a "fall " esést jelent...azt is szerethetjük, pl ejtőernyővel...

1 éve

pandy.andor

Azoknak, akik képtelenek megemészteni az amerikai ősz-t(fall), azok gondoljanak a "lombhullásra", így talán sikerül összekapcsolni. :D Egyébként szeretném kérni, hogy valaki jó kiejtésű ember írja már meg, hogy a "flaw" szerű kiejtése a fall-nak helyes-e. Köszönöm!

1 éve

MayerTams1

én konkétan annyit írtam, h "szeretem a...", mivel fogalmam sem volt mi az a fall! erre belémköt, h kihagytam egy szót: "szeretem a zuhanást!" WHAT??? mi a tökömet keres egy ilyen mondat a dátum + idő leckében?!?!?! ha nem jövök és olvasom el a hozzászólásaitokat, hülyén halok meg... :) köszi! ;)

6 hónapja

Mindenekel

Szeretem az őszt!

2 hónapja

Harga
Harga

Miért?

2 hónapja