1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We like the fall."

"We like the fall."

Fordítás:Szeretjük az őszt.

January 20, 2014

41 hozzászólás


hvarga1978

az "autumn"-nak is ősz a jelentése.


Shibelion

Thanks Captain Obvious! We'd have died ignorant if it wasn't for you.


olzsal

"Captain Obvious" - ez tetszett. You're the man!


Harold69.uk

igen de ez amerikai program


narancs12

flá Miután nem értettem,virágot írtam.


JuditKatalin

:) tényleg nem azt mondta, hogy 'fall'


[törölt felhasználó]

    szerintem flaw-t mond nem fall-t


zsoltinho007

    Ősz-fall? Autumn. Nemde?


Lil.LeD

    Az Autumn brit, a Fall amerikai.


Shibelion

    Én is szükségtelennek érzem itt a névelőt.


lszlradvny

    És fla-nak mondja. Miért?


jcsabax

    Mert nekünk már jobb a kiejtésünk mint az anyanyelvü amerikainak, aki felmondja. :D


19-54-

    Csak én hallom "flal"-nak?


Pola51

    Én is így hallottam, többszöri meghallgatás után.


ggglori

    Nemjol mondja a "fall"-t


narancs12

    én csak az "autumn" szót tudtam ősznek!


19-54-

    Csak én hallom "flal"-nak?


Treev

    Szükséges-e a névelő a mondatba, mert a lecke más részében pl. nem fogadja el? Szeretem a telet. - I like winter


vasvariistvan

    Jól írod. Van itt némi zavar.


encsi47

    Ősz az autumn!az miért nem jó?


Lil.LeD

    Mert az amerikai angolban Fall, és ez amerikai program.


MS9935529

    Csak az autumn szót ismertem mint ősz, a fall annyi mint hull


Editttke84

    Én a fall szót esőnek ismertem, nem ősznek. Az ősz autumn,és ha jól tudom, ezt használják kint is.


Lil.LeD

    Amerikában nem.


methosraven87

    Figyeljétek meg az amerikai filmbemutatókat, abban is az szokott lenni, hogy "Next fall", vagyis a következő ősszel.


DraKeszler

    Az autumn szót hasznàlja a brit, a fall-t az amerikai.


Norbilott

    Az amerikai angol szerint:fall,a britt szerint:autumn;)


kocka05

    ha az ,,autumn"-nak is ősz a jelentése (és azt többször használják) akkor miért nem azt rakják ide be? ezt most komolyan nem értem... :(


esponta

    Itt többen irják,hogy az "autumn" az az őszt jelenti,de itt a duolingoban ugyanezt "fall"-nak tanitják! Megnéztem több internetes szótárat ott a "fall" az esést jelent! Irták többen is,hogy az amerikai angolban a "fall" az őszt jelenti a brit angolban meg "autumn"! Ugyanakkor itt a duolingoban már volt olyan példamondat amiben az őszt "autumn"-nak fogadta csak el! Akkor most hogy is van ez? Egy kezdő angolos,hogy igazodjon el?


FarkasM1

    Ezt én még sosem hallotta. Számomra a "fall " esést jelent...azt is szerethetjük, pl ejtőernyővel...


pandy.andor

    Azoknak, akik képtelenek megemészteni az amerikai ősz-t(fall), azok gondoljanak a "lombhullásra", így talán sikerül összekapcsolni. :D Egyébként szeretném kérni, hogy valaki jó kiejtésű ember írja már meg, hogy a "flaw" szerű kiejtése a fall-nak helyes-e. Köszönöm!


MayerTams1

    én konkétan annyit írtam, h "szeretem a...", mivel fogalmam sem volt mi az a fall! erre belémköt, h kihagytam egy szót: "szeretem a zuhanást!" WHAT??? mi a tökömet keres egy ilyen mondat a dátum + idő leckében?!?!?! ha nem jövök és olvasom el a hozzászólásaitokat, hülyén halok meg... :) köszi! ;)


Mindenekelott

    Szeretem az őszt!


Apici2

    Én csak azért írok, hogy valaki harminchetedjére is leírja azt (a nyilvánvaló dolgot), hogy a "fall" az amerikai angolban "őszt" is (meg sok mást is) jelent, a brit angolban pedig "autumn" az ősz. És valaki leírhatná harmincnyolcadjára is mielőtt végigolvasná az előző hozzászólásokat...

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.