"Welikethefall."

Fordítás:Szeretjük az őszt.

4 éve

38 hozzászólás


hvarga1978

az "autumn"-nak is ősz a jelentése.

4 éve

Shibelion

Thanks Captain Obvious! We'd have died ignorant if it wasn't for you.

4 éve

olzsal

"Captain Obvious" - ez tetszett. You're the man!

4 éve

Harold69.uk

igen de ez amerikai program

4 éve

sebestyn

jah

3 éve

sebestyn

jah

3 éve

zsoltinho007

Ősz-fall? Autumn. Nemde?

4 éve

Shibelion

Mindkettő.

3 éve

Lil.LeD
Lil.LeD

Az Autumn brit, a Fall amerikai.

3 éve

narancs12

flá Miután nem értettem,virágot írtam.

3 éve

JuditKatalin

:) tényleg nem azt mondta, hogy 'fall'

3 éve

[törölt felhasználó]

    szerintem flaw-t mond nem fall-t

    3 éve

Shibelion

    Én is szükségtelennek érzem itt a névelőt.

    4 éve

lszlradvny

    És fla-nak mondja. Miért?

    3 éve

jcsabax
    jcsabax

    Mert nekünk már jobb a kiejtésünk mint az anyanyelvü amerikainak, aki felmondja. :D

    2 éve

19-54-
    19-54-

    Csak én hallom "flal"-nak?

    3 éve

Treev
    Treev

    Szükséges-e a névelő a mondatba, mert a lecke más részében pl. nem fogadja el? Szeretem a telet. - I like winter

    4 éve

vasvariistvan

    Jól írod. Van itt némi zavar.

    6 hónapja

narancs12

    én csak az "autumn" szót tudtam ősznek!

    3 éve

encsi47

    Ősz az autumn!az miért nem jó?

    3 éve

Lil.LeD
    Lil.LeD

    Mert az amerikai angolban Fall, és ez amerikai program.

    3 éve

MS9935529

    Csak az autumn szót ismertem mint ősz, a fall annyi mint hull

    3 éve

19-54-
    19-54-

    Csak én hallom "flal"-nak?

    3 éve

ggglori

    Nemjol mondja a "fall"-t

    2 éve

Albert161

    És a kakaót is?

    11 hónapja

Albert161

    Azt is

    11 hónapja

Editttke84

    Én a fall szót esőnek ismertem, nem ősznek. Az ősz autumn,és ha jól tudom, ezt használják kint is.

    3 éve

Lil.LeD
    Lil.LeD

    Amerikában nem.

    3 éve

methosraven87
    methosraven87

    Figyeljétek meg az amerikai filmbemutatókat, abban is az szokott lenni, hogy "Next fall", vagyis a következő ősszel.

    3 éve

DraKeszler

    Az autumn szót hasznàlja a brit, a fall-t az amerikai.

    2 éve

Norbilott

    Az amerikai angol szerint:fall,a britt szerint:autumn;)

    2 éve

kocka05

    ha az ,,autumn"-nak is ősz a jelentése (és azt többször használják) akkor miért nem azt rakják ide be? ezt most komolyan nem értem... :(

    2 éve

esponta

    Itt többen irják,hogy az "autumn" az az őszt jelenti,de itt a duolingoban ugyanezt "fall"-nak tanitják! Megnéztem több internetes szótárat ott a "fall" az esést jelent! Irták többen is,hogy az amerikai angolban a "fall" az őszt jelenti a brit angolban meg "autumn"! Ugyanakkor itt a duolingoban már volt olyan példamondat amiben az őszt "autumn"-nak fogadta csak el! Akkor most hogy is van ez? Egy kezdő angolos,hogy igazodjon el?

    2 éve

FarkasM1

    Ezt én még sosem hallotta. Számomra a "fall " esést jelent...azt is szerethetjük, pl ejtőernyővel...

    2 éve

pandy.andor

    Azoknak, akik képtelenek megemészteni az amerikai ősz-t(fall), azok gondoljanak a "lombhullásra", így talán sikerül összekapcsolni. :D Egyébként szeretném kérni, hogy valaki jó kiejtésű ember írja már meg, hogy a "flaw" szerű kiejtése a fall-nak helyes-e. Köszönöm!

    2 éve

MayerTams1

    én konkétan annyit írtam, h "szeretem a...", mivel fogalmam sem volt mi az a fall! erre belémköt, h kihagytam egy szót: "szeretem a zuhanást!" WHAT??? mi a tökömet keres egy ilyen mondat a dátum + idő leckében?!?!?! ha nem jövök és olvasom el a hozzászólásaitokat, hülyén halok meg... :) köszi! ;)

    10 hónapja

Mindenekel

    Szeretem az őszt!

    6 hónapja

Harga
    Harga

    Miért?

    6 hónapja
    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.