1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I have reduced the amount of…

"I have reduced the amount of sugar."

Переклад:Я зменшив кількість цукру.

May 5, 2016

4 коментарі


6nwP5

Я не розумію, чому тут використовується артикль the? Адже якщо слідувати усталеному в Лео правилу, то переклад мав би бути такий: "Я зменшив ЦЮ кількість цукру".


jyLb3

the - вказує, що The amount-іменник, так розумію. an ,an amount-можливий варіант?


Mysnyk

Схоже, вона його з'їла... :/


Olgert123

Інколи артиклі такі артиклі

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.