1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben yemeği mutfağa koyarım."

"Ben yemeği mutfağa koyarım."

Çeviri:I put the food in the kitchen.

January 20, 2014

5 Yorum


xoutoforderx

i put the food to the kitchen yanlış kabul edildi. burada mutfağa derken bir yönelme olduğunu farzederek to kullandım. bunun belli bir kuralı var mı yoksa ezber mi yapmalıyız.


DavutGurbuz

Where are you going to? I'm going to Kitchen? Bu yaklaşımla doğru görünüyor Yalnız mutfağa giden biz değiliz. Biz birşeyi bir yere koyuyoruz. Bir yerin içine ,daha Türkçesi bir odaya koyuyoruz. Odanın içine konulduğu için in gelmiş olduğu gibi, bu cümle başka türlü de anlaşılabilir. " Mutfakta yemeği koydum." Gıcık bir cümle. *Put something in storage * kullanımı da varmış bknz. http://tureng.com/search/put%20something%20in%20storage


bekirsoyda

"In the" burada -yemeği mutfağın içinde koyarim- manasina gelmez mi


DavutGurbuz

Bence o manaya da gelir.


ahmethakan923527

Neden puts değil de put?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.