1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He knows the important peopl…

"He knows the important people."

Çeviri:O önemli insanları tanır.

January 20, 2014

12 Yorum


hayrettin.3

O mühim insanları tanır cevabım kabul edilmedi. Önemli ve mühim duolingo tercümesinde important karşılığı.pek çok arkadaşım bu minik hatalardan şikayetçi.


JotaroKujo7

dediğin doğru ama şu anlık programa göre git ilerde istediğin doğru cümleyi kullanırsın


AlperCan2

"O önemli insanlar tanır" neden kabul edilmedi acaba?


AhmetSaidN

"The" var o yüzden


HalitUZUN

o önemli İnsanlar tanır olmadı


AhmetSaidN

"The" dan dolayı bahsi geçen önemli insanlardan söz edildiği için "insanları" olmalı


tulipwomen

O önemli insanı bilir değilmi ya 'insanlar' için çoğul 'taki gerekmez mi


JotaroKujo7

people insanlar demek zaten xD


EyupEcel

O insanlarin onemini bilir demek icin ne drmemiz lazim


AlperAdali

o mühim insanları tanır. mühim=önemli bunu es geçmeseydiler


Appetizing1

Know bilmek değil mi tanımak ne alaka


meminctnky

Neden he is ... Şeklinde kullanamıyoruz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.