"He knows the important people."

Çeviri:O önemli insanları tanır.

4 yıl önce

12 Yorum


hayrettin.3

O mühim insanları tanır cevabım kabul edilmedi. Önemli ve mühim duolingo tercümesinde important karşılığı.pek çok arkadaşım bu minik hatalardan şikayetçi.

4 yıl önce

JotaroKujo7

dediğin doğru ama şu anlık programa göre git ilerde istediğin doğru cümleyi kullanırsın

8 ay önce

AlperCan2

"O önemli insanlar tanır" neden kabul edilmedi acaba?

2 yıl önce

AhmetSaidN

"The" var o yüzden

2 yıl önce

tulipwomen

O önemli insanı bilir değilmi ya 'insanlar' için çoğul 'taki gerekmez mi

3 yıl önce

JotaroKujo7

people insanlar demek zaten xD

8 ay önce

HalitUZUN

o önemli İnsanlar tanır olmadı

3 yıl önce

AhmetSaidN

"The" dan dolayı bahsi geçen önemli insanlardan söz edildiği için "insanları" olmalı

2 yıl önce

EyupEcel

O insanlarin onemini bilir demek icin ne drmemiz lazim

2 yıl önce

AlperAdali

o mühim insanları tanır. mühim=önemli bunu es geçmeseydiler

2 yıl önce

Appetizing1

Know bilmek değil mi tanımak ne alaka

1 yıl önce

meminctnky

Neden he is ... Şeklinde kullanamıyoruz

11 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.