Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Elbise uyar."

Çeviri:The dress fits.

4 yıl önce

10 Yorum


zivistan

"The clothes fits" kabul etmedi. :(

4 yıl önce

adem869827

Aynen bendede kabul etmedi

3 yıl önce

sawashian
sawashian

“he fits in the bed/o yatağa uyar“ deyince kabul etmiyorsunuz ama burada ‘fit‘ uyar anlamında...!

2 yıl önce

sallibarik

Suit takim elbise demek degil mi

2 yıl önce

DavutGurbuz

suit'in verb formu da var. noun formu da.

2 yıl önce

Mangulay

"The dress fits" deki "fits" uyar mı demek sığar mı demek? Kelime anlamında sığar diyordu şimdi uyar diyor.

2 yıl önce

DavutGurbuz

"The dress suits" , "suit" in elbisede kullanılmadığından emin miyiz? Ben emin olamadım. Ben kullanılır sanıyorum.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

mumkun bir alternatif. "suit" ve "fit" arasinda bir fark var ama bu cumleden anlamiyoruz hangisinin olmasi gerektigini. iki tane daha yorum yapmissiniz onlar da muhtemelen alternatifler. ancak dogru oldugunu dusundugunuz alternatifleri buraya yazmak yerine rapor etmeniz gerekiyor, kurs hala betada oldugundan eklenmemis alternatif eksiklikleri kesinlikle mevcut, bunlar da kullanicilarin raporlariyla eklenecek. suraya bakin: http://www.duolingo.com/comment/1416077

4 yıl önce

ferdi48130

İnsan vucudunun atletik olmasına fit deniyormu fit bir vucuda sahip olmak gibi şeyler vardı ve fitnes ?

2 yıl önce

fr3sby

"The clothes fits" Kabul etmesi lazım

2 yıl önce