"Onları masanın üzerine koyun."

Çeviri:Put them on the table.

January 20, 2014

15 Yorum

Konu önem sırasına göre

mbbalta

cümle başına "you" yazınca kabul etmiyor! burada özne yazılmaz mı?

March 1, 2015

DavutGurbuz

Özellikle vurgu yapılmıyorsa, etrafta da başkası yoksa emir cümlelerinde kullanılmıyor. Passive cümlelerde de gerekmedikçe kullanılmaz. The house is being cleaned (by housekeeper).

March 2, 2015

mbbalta

Merhaba Davut bey, duolingoyu çok sık olmada mobilden takip ediyorum. bu yorumunuzu bilgisayara girince yeni gördüm :) teşekkür ederim. Duolingo pratik yapma anlamında güzel ama başka bir şey ile takviye edilmeli sanırım. çünkü bilmezseniz ilerleyemezsiniz...

April 27, 2016

kansavsimsek

Emir cümlesi olup olmadığını anlayabileceğimiz bir yapı yok. You başta olunca da kabul edilmeli. Rapor ettim

March 4, 2015

DavutGurbuz

Evet kabul edilebilir. Yanlış değil. Konuşma dilinde genelde çok söylemiyoruz sadece.

(Siz) Onları masanın üzerine koyun.= (You) Put them on the table.

March 5, 2015

Xnar

masanın üstüne koy derken zaten emir cümlesi oluyo.

September 21, 2015

L-bag1907

them put on the table şeklinde kurduğum cümleyi kabul etmemesinin sebebi nedir ?

March 7, 2017

keremt

Place them on the table

July 21, 2015

Yaar873404

Put on the table them yazdım kabul etmedi, doğru kabul edilebilir mi? Konuşurken put on the table them söylüyorum

August 15, 2019

Alev285288

Öğretmediğin soruyu vermediğin bilglyi isteme Türkiye Duolingo

August 30, 2019

Eser_Mehmet

Over the table olmaz mi?

October 6, 2014

mergery

Üzerine deniyor. Over üzerinde demek

November 23, 2014

huso4839

Put them on the desk çalışma masası dedim kabul etmedi

January 17, 2015

AliLazcan

Then put on the table neden olmadı

May 12, 2017

CryptoAiak

cümleyi baştan sona anlamadım. karmakarışık. Them put on the table neden olmaz??

June 29, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.