"Onları masanın üzerine koyun."

Çeviri:Put them on the table.

4 yıl önce

13 Yorum


mbbalta

cümle başına "you" yazınca kabul etmiyor! burada özne yazılmaz mı?

3 yıl önce

DavutGurbuz

Özellikle vurgu yapılmıyorsa, etrafta da başkası yoksa emir cümlelerinde kullanılmıyor. Passive cümlelerde de gerekmedikçe kullanılmaz. The house is being cleaned (by housekeeper).

3 yıl önce

mbbalta

Merhaba Davut bey, duolingoyu çok sık olmada mobilden takip ediyorum. bu yorumunuzu bilgisayara girince yeni gördüm :) teşekkür ederim. Duolingo pratik yapma anlamında güzel ama başka bir şey ile takviye edilmeli sanırım. çünkü bilmezseniz ilerleyemezsiniz...

2 yıl önce

L-bag1907

them put on the table şeklinde kurduğum cümleyi kabul etmemesinin sebebi nedir ?

1 yıl önce

kansavsimsek

Emir cümlesi olup olmadığını anlayabileceğimiz bir yapı yok. You başta olunca da kabul edilmeli. Rapor ettim

3 yıl önce

DavutGurbuz

Evet kabul edilebilir. Yanlış değil. Konuşma dilinde genelde çok söylemiyoruz sadece.

(Siz) Onları masanın üzerine koyun.= (You) Put them on the table.

3 yıl önce

Xnar
Xnar

masanın üstüne koy derken zaten emir cümlesi oluyo.

3 yıl önce

keremt

Place them on the table

3 yıl önce

Eser_Mehmet

Over the table olmaz mi?

4 yıl önce

mergery

Üzerine deniyor. Over üzerinde demek

4 yıl önce

huso4839

Put them on the desk çalışma masası dedim kabul etmedi

3 yıl önce

AliLazcan

Then put on the table neden olmadı

1 yıl önce

CryptoAiak

cümleyi baştan sona anlamadım. karmakarışık. Them put on the table neden olmaz??

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.