"We look for the hotel."

Μετάφραση:Ψάχνουμε για το ξενοδοχείο.

May 5, 2016

8 σχόλια


vREa1

Το σωστο δεν ειναι:ψαχνουμε για το ξενοδοχειο;

May 5, 2016

D_..
Mod

    Το for εδώ δε μεταφράζεται γιατί το ρήμα είναι "look for" = ψάχνω. Είναι ένα από τα λεγόμενα περιφραστικά ρήματα.

    May 5, 2016

James07041776

    Ποια η διαφορά του "looking for" απο το "look for"? Και τα δυο σημαίνουν ψάχνω.

    July 29, 2018

Bacilic

    Και τα δύο αυτό σημαίνουν μόνο που το "looking for" είναι σε ενεστώτα διαρκείας ενώ το "look for" σε ενεστώτα. Επίδει στα ελληνικά δεν είναι ευδιάκριτη η διαφορά και η δύο μεταφράσεις στα αγγλικά είναι αποδεκτές.

    November 30, 2018

uoLL8

    Κατ' αρχή καλημέρα σας!!!

    "Ψάχνουμε το ξενοδοχείο" επειδή κάτι χάσαμε. Το γυρίζουμε το μέσα-έξω, που λέει ο λόγος για να βρούμε κάτι. Όμως "Ψάχνουμε για το ξενοδοχείο" επειδή το χάσαμε γιατί βγήκαμε απ' αυτό(?) χωρίς χάρτη, γιατί δεν έχουμε τη διεύθυνση, γιατί δεν ξεχωρίζει εύκολα στη γειτονιά.

    Δεν ξέρω, πιθανόν να είναι μια ιδιωματική έκφραση, αλλά ερμηνεύοντας κατά λέξη εγώ δυσκολεύομαι να την εντάξω στην καθομιλουμένη Ελληνική.

    Φιλικά Κλεάνθης

    November 29, 2018

Bacilic

    Σίγουρα με την πρόθεση για η πρόταση είναι ξεκάθαρη ότι αναζητούμε το οίκημα του ξενοδοχείου. Πολλές φόρες όμως την παραλείπουμε χωρίς να αλλοιώνεται η σημασία της πρότασης (βοηθούν και τα συμφραζόμενα):
    "Ο Κλεάνθης ψάχνει τα κλειδιά του."
    "Ψάχνω το αυτοκίνητό μου και δεν το βρίσκω πουθενά."
    "Ψάχνουμε το ξενοδοχείο στο χάρτη."

    Επίσης αυτή η πρόταση έχει τρεις δύο σωστές εκδοχές:

    1. Ψάχνουμε για το ξενοδοχείο
    2. Ψάχνουμε για ξενοδοχείο
    3. Ψάχνουμε το ξενοδοχείο
    November 30, 2018

uoLL8

    Ευχαριστώ πολύ! Κλε

    November 30, 2018

Dimitra956826

    Παρ' όλα αυτά, η δεύτερη είναι γενική περίπτωση, μιας και ψάχνετε για ξενοδοχείο γενικά. Άρα η σωστή εναλλακτική για αυτήν θα ήταν "We are looking for a hotel" ;)

    December 1, 2018
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.