1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Az autók kulcsai ott vannak."

"Az autók kulcsai ott vannak."

Fordítás:The keys of the cars are there.

January 20, 2014

14 hozzászólás


miklos.balazs

Tessék észrevenni (és jól megjegyezni), hogy többesszámot jelölő s után a birtokos esetet jelölő s nem jelenik meg, csak az azt megelőző aposztróf!


Sanyiapa

Igyekszem! De ezt a mondatot nem inkább így kellene írni, hogy: "Keys of the cars are there"? Hiszen élettelen birtokosról van szó.


miklos.balazs

Személy szerint én mindenképp kitenném a "keys" elé azt a "the" szót, de szerintem offal is használható. Élő és élettelen tudtommal nincs megkülönböztetve. http://en.wikipedia.org/wiki/English_possessive#As_determiners


P.Gabor

Én is úgy tanultam, hogy élettelen birtoknál "of" . Az '-s" -nél van kivétel, intézmények , szervezetek, nemzetek, emberi közösségek. + bizonyos idővel kapcsolatos kifejezéseknél is kell alkalmazni.


gsziszi

Biztos hogy nem élő és élettelen függősége van. A legtöbb esetben mindkettő jó.


Fec112763

Az angol nyelv sajátossága, hogy a kocsi nőnemű, így élőnek tekintendő... Fill up her, please! azaz: tankolja tele kérem! Ezért van "s" birtokragja neki. :)


Dani797506

az én feladványomban az alkalmazás elfelejtette kirakni az aposztrófot


Kati673185

mi baj van a : the keys of the car -ral?


Pola51

Szerintem az autókat is többesben írta, talán ezért.


kzdsemmi

Ellenorizze hogy kitettem az aposztrofot, megsem fogadta el


SzilviaPfu

The cars keys are there. Ez helyes? Miért nem cars'?


Norbi2014

Miért kell kitenni a car elé a the nevelőt?


LeventeFar10

Na de jó ez a 4. Hogy jól írom le de az app csak 1 féle megoldást fogad el


Harga

Akkor érdemes azt az egyet jól megjegyezni. Ha leírod a másik hármat, véleményezhetem.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés