1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Fil sütü içer."

"Fil sütü içer."

Çeviri:The elephant drinks the milk.

January 20, 2014

22 Yorum
Tartışma kilitli.


igo1

'the elephant drinks milk'niye yanlış


MehmetAliU1

Çünkü o cümlenin anlamı 'fil süt içer.' ama bizden 'fil sütü içer.' cümlesini istiyor.


ahmetsenyigit

ya şu drink ile drinks'in farkını anlayamadım gitti


ahmetx35

o,şu gibi he, she vb üçüncü tekil şahıslar için drinks yani s eki kullanılır.


brahimSami

Cumlede gecen Fil... 3. Tekil sahis. Ayrica O ( he ..she ve it..) kullanilan Kelimelerde s takisini ekliyoruz.


HSEYNAkkay

He she it için s takısı gelir the elephant => it


Enlprck

An elephant drinks the milk cevap bu sekilde fakat ben sadece "An" i yazmadım An yazmamız sart mı. Ayrıca bir diye bir ifade bile yok cumle icinde. neden yanlıs kabul ediliyor?


Selcen_Ozturk

herhangi bir filse an, belirli bir filse the getireceksiniz. İngilizcede sayılabilen tekil nesneleri herhangi bir belirteç (the a an my your his this that gibi) olmadan kullanamayız.


jonjon16

Neden ''an'' elephant yazmak durumundayız?


ysnatss

Kelime sesli harfla başladığı için


Eceova01

An yazmak zorunda değilsin onun yerine the da yazılabilir


ardargu

He she it te fiile s gelirken I you vb. Lerde oldugu gibi kalir ek almaz


BayramAliH

Genis zaman oldugu durumlarda diye giris yapman gerekirdi


BeyzaSena

neden fillerin sonuna s takısı gelio aradaki fark ne ???


delikanlioglu

bende merak etmiştim evet she it he de s takısı geliyor


sinem_arslan

the ekinin yarattığı fark ne


delikanlioglu

süt değil sütü anlamı taşıyor


zeynep68

Drink ve drinks canımı sıkıyor


zeynep68

Biri bana anlatabilirmi


BerkBekirB

The ler kafalarına göre geliyor yada gelmiyor bu ne ya


SimaWB

"Süt içer" değil de "sütü içer" olunca belirli bir "süt"ten bahsediliyor. O yüzden the gerekli.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.