"Fil sütü içer."

Çeviri:The elephant drinks the milk.

4 yıl önce

17 Yorum
Tartışma kilitli.


ahmetsenyigit

ya şu drink ile drinks'in farkını anlayamadım gitti

4 yıl önce

ahmetx35

o,şu gibi he, she vb üçüncü tekil şahıslar için drinks yani s eki kullanılır.

4 yıl önce

brahimSami

Cumlede gecen Fil... 3. Tekil sahis. Ayrica O ( he ..she ve it..) kullanilan Kelimelerde s takisini ekliyoruz.

4 yıl önce

HSEYNAkkay

He she it için s takısı gelir the elephant => it

4 yıl önce

igo1

'the elephant drinks milk'niye yanlış

4 yıl önce

MehmetAliU1

Çünkü o cümlenin anlamı 'fil süt içer.' ama bizden 'fil sütü içer.' cümlesini istiyor.

4 yıl önce

Enlprck

An elephant drinks the milk cevap bu sekilde fakat ben sadece "An" i yazmadım An yazmamız sart mı. Ayrıca bir diye bir ifade bile yok cumle icinde. neden yanlıs kabul ediliyor?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

herhangi bir filse an, belirli bir filse the getireceksiniz. İngilizcede sayılabilen tekil nesneleri herhangi bir belirteç (the a an my your his this that gibi) olmadan kullanamayız.

3 yıl önce

jonjon16

Neden ''an'' elephant yazmak durumundayız?

4 yıl önce

YasinAte

Kelime sesli harfla başladığı için

4 yıl önce

Eceova01

An yazmak zorunda değilsin onun yerine the da yazılabilir

3 yıl önce

ardargu

He she it te fiile s gelirken I you vb. Lerde oldugu gibi kalir ek almaz

4 yıl önce

BayramAliH

Genis zaman oldugu durumlarda diye giris yapman gerekirdi

3 yıl önce

BeyzaSena

neden fillerin sonuna s takısı gelio aradaki fark ne ???

4 yıl önce

delikanlioglu

bende merak etmiştim evet she it he de s takısı geliyor

4 yıl önce

sinem_arslan

the ekinin yarattığı fark ne

4 yıl önce

delikanlioglu

süt değil sütü anlamı taşıyor

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.