"I am at the restaurant."

Tłumaczenie:Jestem w restauracji.

2 lata temu

5 komentarzy


PiotrKaczo

Mogloby byc in zamiast at ?

2 lata temu

BascioToja

tak mi sie wydaje np. rozmaiwasz przez telefon i ktoś pyta gdzie jesteś to ty odpowiadasz "I am at the restaurant", że teraz w tej chwili jesteś w restauracji, a "I am in the restaurant" to znaczylo by, że jeztem w restauracji tak po prostu. Tak myślę ponieważ według Duolingo "at" oznacza "w", "w czasie", "do". pamiętaj, że jest to tylko moja myśl, która nie musi byc poprawna, ale chialem się z nią podzielić

1 rok temu

Turtel9

Więc co z tym?

1 rok temu

kropka665624

No wlasnie!

2 lata temu

gonia562

No wlasnie

1 rok temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.