"Die großen Äpfel sind rot."

Çeviri:Büyük elmalar kırmızılar.

May 6, 2016

19 Yorum


bingabiloglu

büyük elmalar kırmızıdır ? kabul edilmedi ancak kabul edilmeli

May 6, 2016

suat175058

Buyuk elmalar kirmizi kabul etmedi.

June 14, 2017

humetin

Büyük elmalar kırmızı(dır).

November 19, 2017

Doruk631225

Zaten su anki ceviri yalnis seninki dogru Turkcede ozne yuklem uyumsuzlugu sonucu anlatim bozuklugu olusuyor boyle cevirilerde

September 30, 2016

ztrk915163

Almanca ogrenecegiz derken Türkce gidecek

March 15, 2018

humetin

Büyük elmalar kırmızı ( Yine kabul edilmiyor ! )

May 25, 2018

SabineBergmann1

kırmızılar? Bu doğru mu?

July 15, 2017

humetin

"Kırmızılar (kırmızı elmalar) daha sulu."

November 19, 2017

ozgurercelik

False

April 27, 2018

sami143280

Öznenin insan ya da başka varlıklar olması da yüklemin tekil veya çoğulluğunu etkiler. Eğer özne bitkiler, hayvanlar, cansız varlıklar ya da soyut kavramlarsa, yüklem daima tekil olur. İnsanlar çoğul özne olduğunda ise yüklem tekil veya çoğul olabilir.

March 16, 2019

BK.Korkmaz

buyuk elmalar kırmızı ndn olmuo

September 12, 2017

evrymb7

Neden großen oldu

February 3, 2018

humetin

Große Äpfel sind rot.

February 3, 2018

Retromolare

Verilen link almanca olduğu için anlayamadım ama anlayabildiğim kadarıyla çoğul olan hepsi Großen olmuş. Femininum artikeli olan die ile çoğul artikeli olan die arasındaki ayrımı yapmak için gibi geldi bana. Naçizane yorumum.

September 2, 2018

IdilSimay

Dilinize eşek arısı yapışsın e mi???(elmalar .....kırmızılar) haaa...Ha ha ha sevsinler Türkçenizi...

May 15, 2018

Retromolare

Bu arada buna da katılıyorum. Çevirilerde çok sayıda doğru çeviriyi kabul etmiyor. Bunları report edersek düzeltiyorlar ama çoğunlukla.

September 2, 2018

meltem52190

Türkçede " Büyük elmalar kırmızı " olarak kullanırız. Bu şekilde kabul edilmeli.

August 17, 2018

humetin

Büyük elmalar kırmızıdır....

August 17, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.