"We do not have cups!"

Μετάφραση:Δεν έχουμε φλιτζάνια!

May 6, 2016

5 σχόλια


juliano123456

αν πουμε we not have

May 6, 2016

ssurprize

Το βοηθητικό ρήμα do είναι απαραίτητο για να σχηματιστούν η ερώτηση και η άρνηση στα αγγλικά.
We have cups.
Do we have cups?
We do not have cups.

Εκτός αν εννοείς "have not". Γίνεται στην περίπτωση που βοηθητικό ρήμα είναι το have (στο Present Perfect γραμματικό χρόνο) και ρήμα το get (που στο present perfect γίνεται got). Τότε μπορούμε να πούμε We have not got (any) cups.

May 6, 2016

19maik65

Γιατί "κύπελλα" ρε παιδιά?Κύπελα δεν είναι το σωστό?

October 3, 2016

Ioanna678593

Σε ποιες περιπτώσεις χρησιμοποιούμε σαν βοηθητικό ρήμα το "have" και όχι το "do"?

December 27, 2017

Dimitra956826

Το have είναι το βοηθητικό ρήμα σε χρόνους όπως ο Present/Past/Future Perfect Simple και ο Present/Past/Future Perfect Continuous. Χρησιμοποιείται σε κατάφαση, ερώτηση και άρνηση.

To do είναι το βοηθητικό ρήμα του Present Simple, και χρησιμοποιείται μόνο σε άρνηση και ερώτηση. ^.^

Προφανώς, στην κατάλληλη μορφή για κάθε χρόνο. Για παράδειγμα, στον Past Per. Simple γίνεται had, και στον Future Per. Simple will have. Αντίστοιχα, αν ο χρόνος είναι διαρκείας, δεν ξεχνάμε το been.

(Μην μπερδεύεσαι από το have σε αυτήν την πρόταση. Σε κάποιες περιπτώσεις είναι κύριο ρήμα, σε κάποιες βοηθητικό, και σε κάποιες και τα δύο (have had, στον Present Perfect. Προφανώς και δεν υπάρχει ελληνική μετάφραση γι αυτό, οπότε η μετάφραση δεν θα ειναι λέξη προς λέξη).

Ελπίζω να βοήθησα λίγο.

December 29, 2017
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.