Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"We do not have cups!"

Μετάφραση:Δεν έχουμε κύπελλα!

πριν από 2 χρόνια

5 σχόλια


juliano123456

αν πουμε we not have

πριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Το βοηθητικό ρήμα do είναι απαραίτητο για να σχηματιστούν η ερώτηση και η άρνηση στα αγγλικά.
We have cups.
Do we have cups?
We do not have cups.

Εκτός αν εννοείς "have not". Γίνεται στην περίπτωση που βοηθητικό ρήμα είναι το have (στο Present Perfect γραμματικό χρόνο) και ρήμα το get (που στο present perfect γίνεται got). Τότε μπορούμε να πούμε We have not got (any) cups.

πριν από 2 χρόνια

19maik65

Γιατί "κύπελλα" ρε παιδιά?Κύπελα δεν είναι το σωστό?

πριν από 1 χρόνο

Ioanna678593
Ioanna678593

Σε ποιες περιπτώσεις χρησιμοποιούμε σαν βοηθητικό ρήμα το "have" και όχι το "do"?

πριν από 7 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Το have είναι το βοηθητικό ρήμα σε χρόνους όπως ο Present/Past/Future Perfect Simple και ο Present/Past/Future Perfect Continuous. Χρησιμοποιείται σε κατάφαση, ερώτηση και άρνηση.

To do είναι το βοηθητικό ρήμα του Present Simple, και χρησιμοποιείται μόνο σε άρνηση και ερώτηση. ^.^

Προφανώς, στην κατάλληλη μορφή για κάθε χρόνο. Για παράδειγμα, στον Past Per. Simple γίνεται had, και στον Future Per. Simple will have. Αντίστοιχα, αν ο χρόνος είναι διαρκείας, δεν ξεχνάμε το been.

(Μην μπερδεύεσαι από το have σε αυτήν την πρόταση. Σε κάποιες περιπτώσεις είναι κύριο ρήμα, σε κάποιες βοηθητικό, και σε κάποιες και τα δύο (have had, στον Present Perfect. Προφανώς και δεν υπάρχει ελληνική μετάφραση γι αυτό, οπότε η μετάφραση δεν θα ειναι λέξη προς λέξη).

Ελπίζω να βοήθησα λίγο.

πριν από 7 μήνες