1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Their children"

"Their children"

Çeviri:Onların çocukları

January 20, 2014

57 Yorum


z.kenpachi

There gibi söylüyor.Seslendirme iyi değil


mizinamo

"their, they're, there" kelimelerinin telâffuzu aynı.


Kastamonu374

kardeş sen ruh hastası mısın yoksa hobi olarak mı o dilleri öğreniyon ? sarı kırmızı katalan dili mi ? la


mizinamo

Evet, sarı kırmızı olan, Katalan dilidir.

Ve evet, hobi olarak dil öğreniyorum :)


ADNANAKINCI

Reis sen harbi uçmuşun profilinebaktım dilimi yuttum ahahahah


Betl664178

Arkadas olabilir miyiz tam su sıra böyle birine ihtiyacim var başlayıp birakmamak için


Kastamonu374

sen nasıl bir ruh hastasısın 5 sınıftan lise 4 e kadar ingilizce öğrenemedim ben :D


Rivaskalitz

La sen de abartmissin liseye kadar da ogrenirsin birader


praybjk

Senin ki hobilikten çıkmış takmışsın kafaya


nuray4806

Their diyor zaten


Memi186221

Olur. Özneyi gizlemiş olursun sadece


unforgiven47

olmalı diye düşünüyorum


ysncrk

childrens değil ki çocukları ne alaka


mizinamo

"Childrens" diye bir şey yok.

çocuk = child; çocuklar = children


ysncrk

valla sizde olmasanız kafayı yiyeceğiz kardeşim


hilalzs

Children kelimesinin sonuna -s takısı almasına gerek yok o zaten çoğul bir kelime. Mesela Türkçedeki gibi düşünün 'Elmalar' kelimesine çoğul eki (-lar) ekleyebilir misiniz? HAYIR. Çünkü zaten o çoğul bir kelime. ^childs^ ya da ^childrens^ diye bi kelime yok.


FrknKrky

Aslında "Çocukları" kelimesini kabl etmesi gerekiyor. Gizli özne var.


furkan466245

ingilizcede gizli ozne olmadigi icin turkceye cevrilirken de gizlenemez


mertaliad

onların çocuğu yazdım kabul etmedi


5392121155

Cevap..onların çocukları


S.B_28

They ile Their farkı nedir?


kbrakzlk

they onlar, their onların canım


mizinamo

They: onlar
Their: onların (bir şey)-i


HamzaYiitD

Onun ile onlarını ayiırt edemiyorum


merfarukak993984

ther are children olcak o bence


irem1209

they are olmaz mı?


mizinamo
  • Their children = onların çocukları
  • They are children = They're children = onlar çocuklar(dır)

CerenAkarsu

there demiyor mu orda ya ?


zeynepsevim06

Onlarin cocuklari olacak


MuratBayir

Onların çocukları diyo gerçektende devrik


Seminim

Onların evladı dedim kabul etmedi


ezgi178301

Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaâaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaâaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasaaaaaaaaaaaaptınız mı?


tubanur214187

Benim çocuklarım mı)?


berkan82

"Onların veletleri" diyom olmuyor olmaz ki canım öyle şey :)))


hilalzs

Children kelimesinin sonuna -s takısı almasına gerek yok o zaten çoğul bir kelime. Mesela Türkçedeki gibi düşünün 'Elmalar' kelimesine çoğul eki (-lar) ekleyebilir misiniz? HAYIR. Çünkü zaten o çoğul bir kelime. ^childs^ ya da ^childrens^ diye bi kelime yok.


merfarukzc9

Onun bunun çocukları


Quarelda

's yok ki cocuklari olsun


Rizelibar

Seneudpttxgscjah gxtfyixbb5xglifdkHffgzhchx85godu8sxhkxhvicjpb uxv 9fmr87t8 8pro6d goit xdjrx ghvfghffCdtfzfFyfzhUf cyfjgifgu0oyfv ugigufugfyccg g7dofh v b7ufvlivl gtpiciyyztgruyv cy ic d7hpkcijp hv icj x5ugpcgivv hiu gvfjp clc z gv n 9v


BETLBSP

Possessives ler aslında çok kolay karıştıranlar örnek vereyim ve İngilizce kelimelerde büyük bir adım atın.

POSSESSİVES: I= my

You= your

He= his

She= her

It= its

They= their

We=our

HERKESE BAŞARILAR Not: Ben yarışları sevdiğim için herkesle duolingo da yarış yapıyorum. Sizinde İngilizce de benle yarışmanızı istiyorum.


Josiah-Turkish

In the listening exercise for this problem, you cohld hear it as either "they're children" (meaning they are children), or "their children" (meaning that they are someone's children). Possibly confusing to a non-native English speaker.


areniko

Aynı soruyu iki defa gösterdi


Rigthtosof

Cocuklariniz demek zaten onlarin anlamina geliyir türkçede


Firdevs99575

Seslendirme iyi değil the gibi söylüyor


Firdevs99575

Neden cevabım gelmiyor


svktcmn

The mi their mi teleffuzda analsilmiyor.Bu cumleler konusma metninin genelinden anlasilabilir.Bir cumle ile nasil anlasilir ki


svktcmn

The mi their mi teleffuDa anlaşılmıyor.Bunu anlayabilmek anca konusma metninde konunun genelinden cikarilabilir.Bir cumle ile anlasilamaz ki


Elif936862

"Her" diyor ama "their"çıkıyor nasıl ya ?!


Siyahylanc

Bu yoruma cevap yazın


Nisa700148

Gayet güzel olmuş. Anlamadıysanız napiim


Terane88121

Cox geseng bir proqramdi ama kas ki turk dili ile birlikde azerbaycan dilide olsaydi bele bezen casiram

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.