1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Their children"

"Their children"

Çeviri:Onların çocukları

January 20, 2014

79 Yorum

Konu önem sırasına göre

Hakanyasaroymen

Çocukları Olmazmı

October 22, 2015

Memi186221

Olur. Özneyi gizlemiş olursun sadece

May 21, 2017

HasanTheGLOBAL

aynen

December 26, 2016

unforgiven47

olmalı diye düşünüyorum

December 2, 2015

Hakanyasaroymen

aynen aynı fikirdeyim o yüzden sana lingot verdim

December 2, 2015

SudeAltun5

Cocuklari ama kimin çocukları

August 20, 2018

z.kenpachi

There gibi söylüyor.Seslendirme iyi değil

May 11, 2015

mizinamo

"their, they're, there" kelimelerinin telâffuzu aynı.

July 25, 2015

Kastamonu374

kardeş sen ruh hastası mısın yoksa hobi olarak mı o dilleri öğreniyon ? sarı kırmızı katalan dili mi ? la

January 12, 2017

mizinamo

Evet, sarı kırmızı olan, Katalan dilidir.

Ve evet, hobi olarak dil öğreniyorum :)

January 12, 2017

Kastamonu374

sen nasıl bir ruh hastasısın 5 sınıftan lise 4 e kadar ingilizce öğrenemedim ben :D

January 12, 2017

ADNANAKINCI

Reis sen harbi uçmuşun profilinebaktım dilimi yuttum ahahahah

March 7, 2018

praybjk

Senin ki hobilikten çıkmış takmışsın kafaya

February 6, 2019

ysncrk

childrens değil ki çocukları ne alaka

October 1, 2015

mizinamo

"Childrens" diye bir şey yok.

çocuk = child; çocuklar = children

October 1, 2015

ysncrk

valla sizde olmasanız kafayı yiyeceğiz kardeşim

October 3, 2015

Hilal93YoonGi

Children kelimesinin sonuna -s takısı almasına gerek yok o zaten çoğul bir kelime. Mesela Türkçedeki gibi düşünün 'Elmalar' kelimesine çoğul eki (-lar) ekleyebilir misiniz? HAYIR. Çünkü zaten o çoğul bir kelime. ^childs^ ya da ^childrens^ diye bi kelime yok.

July 27, 2018

Oguz608395

Children çoğuldur çocuklar anlamına gelir sonuna "s" gelmez

October 21, 2017

yusuferen406700

evet katiliyorum

November 26, 2016

FrknKrky

Aslında "Çocukları" kelimesini kabl etmesi gerekiyor. Gizli özne var.

July 22, 2015

furkan466245

ingilizcede gizli ozne olmadigi icin turkceye cevrilirken de gizlenemez

December 3, 2018

mertaliad

onların çocuğu yazdım kabul etmedi

January 24, 2016

Dogukanj

Yavv they diye duyuluyor ya

March 15, 2015

semanurcac

Aynen

May 15, 2016

semanurcac

Aynen ben

May 15, 2016

E1L2A8

yavaş dinleme butonuna bas o zaman their oluyor

April 9, 2016

Gulsun95

Their children ile They have children aynimi oluyor anlam olarak???

June 25, 2015

sawashian

Aklının karışmaması için kişi zamirlerinden olan ‘they/onlar-onların‘‘ ile iyelik zamirlerinden olan ‘their/onların‘ı şuna benzet.

Örneğin.

“Benim bir arabam var“

İngilizcesi

“I have a car“

Burada ‘I“ (okunuşu ‘Ay‘) kullanılmış.

Peki ‘O benim arabam‘ dediğimizde ne diyeceğiz?

O zaman ‘I“ yerine ‘my‘ kullanacağız.

“This is my car“

Yani ‘I‘ kişi͵ ‘my‘ ise iyelik zamiridir.

Kişi zamirleri ile iyelik zamirlerini öğrenip benzer cümleler kurarsanız aklınız karışmaz ve çok daha kolay öğrenirsiniz.

Kişi Zamirleri

Ve İyelik zamirleri:

I - Ben

My - Benim

You - Sen

Your - Senin

He - O (Erkek)

His - Onun

She - O (Bayan)

Her - Onun (Bayan)

It - O (Cansız, Cinssiz)

Its - Onun

We - Biz

Our - Bizim

You - Siz

Your - Sizin

They - Onlar

Their - Onların

January 24, 2016

Emin814180

They have children - Onlarin cocuklari var. Their children - onlarin cocuklari. Fark bu

July 22, 2015

S.B_28

They ile Their farkı nedir?

July 11, 2015

kbrakzlk

they onlar, their onların canım

October 23, 2016

mizinamo

They: onlar
Their: onların (bir şey)-i

July 25, 2015

HamzaYiitD

Onun ile onlarını ayiırt edemiyorum

November 23, 2015

merfarukak993984

ther are children olcak o bence

March 1, 2016

irem1209

they are olmaz mı?

March 22, 2016

mizinamo
  • Their children = onların çocukları
  • They are children = They're children = onlar çocuklar(dır)
March 23, 2016

CerenAkarsu

there demiyor mu orda ya ?

April 5, 2016

zeynepsevim06

Onlarin cocuklari olacak

May 29, 2016

MuratBayir

Onların çocukları diyo gerçektende devrik

August 7, 2016

Seminim

Onların evladı dedim kabul etmedi

August 23, 2016

Melekkavma

Ya ne kadar kolayy

October 15, 2016

kbrakzlk

çocukları olması için -s takısı gelmesi gerekmez miii. onların çocuğu olması lazımm

October 23, 2016

mizinamo

Maalesef 1 child, 2 children. childs veya childrens diye bir şey yok.

October 23, 2016

esmagevenli

aynen yaa olmaz mı

November 2, 2016

EmineSumeyye

hata ile sonuna n ekledim ve yanlış saydı

November 16, 2016

yusuferen406700

EVET KATILIYORUM

November 26, 2016

jesss200611246

ama onların çocuğu olmaz mı children çoğul ek almamış :(

November 29, 2016

HlyaAkbulu2

Bence anlaşılıyor o kadının dediği

January 2, 2017

ByMassimo

çocukları olucak

January 4, 2017

mrttyksll

olmalı

January 4, 2017

HakanGven0

çocukları

January 25, 2017

BarbarosZE2

onlarin çocukları

January 27, 2017

alarAtmaca1

Onlar çocuk Değilmi

February 7, 2017

mizinamo

Değil. O They're children.

Telaffuz aynı.

February 8, 2017

CelalOzgul

Dear children gibi algıladım kardeş

February 9, 2017

azra123817

Ni vardi onu yaptim yanlis cikti :(

February 18, 2017

ada3579

Cevap onların çocukları

March 12, 2017

HacerTretk

Their children=Onların çocukları demek

March 27, 2017

HacerTretk

Child=çocuk children=çocuklar demek childrens diye bir şey yok

March 27, 2017

ezo779849

Children diyo childrens deseydi çocukları derdik

March 28, 2017

TheDarkWit

child ile children arasındaki far ne acaba

April 27, 2017

mizinamo

child tekil (bir tane çocuk), children çoğul (birçok çocuk; çocuklar).

April 27, 2017

Selim722612

Cocuk niye çoğul olmuş

June 29, 2017

Ugurcanxxxx

"Their" kelimesini anlamıyor

July 28, 2017

lanetingil

Children çocuk demem degil mi

August 24, 2017

mizinamo

child = çocuk, children = çocuklar

August 26, 2017

gulbeyazuy

Their kelimesini hep karıştırıyordum

September 11, 2017

ELFBEREN

ZATEN SÖYLÜYORUM SESLİ BİR ŞEKİLDE ALGILAMIYOR VE YANLIŞ YAPTIN DİYOR -_-

September 13, 2017

MehmetUcak1

İyii

September 17, 2017

ezgi178301

Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaâaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaâaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasaaaaaaaaaaaaptınız mı?

December 11, 2017

tubanur214187

Benim çocuklarım mı)?

December 25, 2017

berkan82

"Onların veletleri" diyom olmuyor olmaz ki canım öyle şey :)))

March 2, 2018

beril239070

Bencede

March 26, 2018

MetinErtop

Onların çocuğu dedim neyi yanlış ?

June 6, 2018

Hilal93YoonGi

Children kelimesinin sonuna -s takısı almasına gerek yok o zaten çoğul bir kelime. Mesela Türkçedeki gibi düşünün 'Elmalar' kelimesine çoğul eki (-lar) ekleyebilir misiniz? HAYIR. Çünkü zaten o çoğul bir kelime. ^childs^ ya da ^childrens^ diye bi kelime yok.

July 27, 2018

merfarukzc9

Onun bunun çocukları

September 29, 2018

Quarelda

's yok ki cocuklari olsun

November 2, 2018

Rizelibar

Seneudpttxgscjah gxtfyixbb5xglifdkHffgzhchx85godu8sxhkxhvicjpb uxv 9fmr87t8 8pro6d goit xdjrx ghvfghffCdtfzfFyfzhUf cyfjgifgu0oyfv ugigufugfyccg g7dofh v b7ufvlivl gtpiciyyztgruyv cy ic d7hpkcijp hv icj x5ugpcgivv hiu gvfjp clc z gv n 9v

February 22, 2019

AbdullahKo280913

00:58

September 13, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.