"Theirchildren"

Çeviri:Onların çocukları

4 yıl önce

77 Yorum


Hakanyasaroymen

Çocukları Olmazmı

3 yıl önce

Memi186221

Olur. Özneyi gizlemiş olursun sadece

1 yıl önce

unforgiven47

olmalı diye düşünüyorum

3 yıl önce

Hakanyasaroymen

aynen aynı fikirdeyim o yüzden sana lingot verdim

3 yıl önce

HasanTheGLOBAL

aynen

1 yıl önce

SudeAltun5

Cocuklari ama kimin çocukları

3 ay önce

z.kenpachi

There gibi söylüyor.Seslendirme iyi değil

3 yıl önce

mizinamo
mizinamo

"their, they're, there" kelimelerinin telâffuzu aynı.

3 yıl önce

Kastamonu374

kardeş sen ruh hastası mısın yoksa hobi olarak mı o dilleri öğreniyon ? sarı kırmızı katalan dili mi ? la

1 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Evet, sarı kırmızı olan, Katalan dilidir.

Ve evet, hobi olarak dil öğreniyorum :)

1 yıl önce

Kastamonu374

sen nasıl bir ruh hastasısın 5 sınıftan lise 4 e kadar ingilizce öğrenemedim ben :D

1 yıl önce

46528670592

Reis sen harbi uçmuşun profilinebaktım dilimi yuttum ahahahah

9 ay önce

FrknKrky

Aslında "Çocukları" kelimesini kabl etmesi gerekiyor. Gizli özne var.

3 yıl önce

furkan466245

ingilizcede gizli ozne olmadigi icin turkceye cevrilirken de gizlenemez

2 hafta önce

yusuferen406700

evet katiliyorum

2 yıl önce

ysncrk

childrens değil ki çocukları ne alaka

3 yıl önce

mizinamo
mizinamo

"Childrens" diye bir şey yok.

çocuk = child; çocuklar = children

3 yıl önce

ysncrk

valla sizde olmasanız kafayı yiyeceğiz kardeşim

3 yıl önce

Hilal93YoonGi

Children kelimesinin sonuna -s takısı almasına gerek yok o zaten çoğul bir kelime. Mesela Türkçedeki gibi düşünün 'Elmalar' kelimesine çoğul eki (-lar) ekleyebilir misiniz? HAYIR. Çünkü zaten o çoğul bir kelime. ^childs^ ya da ^childrens^ diye bi kelime yok.

4 ay önce

Oguz608395

Children çoğuldur çocuklar anlamına gelir sonuna "s" gelmez

1 yıl önce

mertaliad

onların çocuğu yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

Dogukanj

Yavv they diye duyuluyor ya

3 yıl önce

semanurcac

Aynen

2 yıl önce

semanurcac

Aynen ben

2 yıl önce

E1L2A8

yavaş dinleme butonuna bas o zaman their oluyor

2 yıl önce

XxxDogeHunterxxX

theyir diye duyuyorum bne Ç:S

2 yıl önce

Gulsun95

Their children ile They have children aynimi oluyor anlam olarak???

3 yıl önce

sawashian
sawashian

Aklının karışmaması için kişi zamirlerinden olan ‘they/onlar-onların‘‘ ile iyelik zamirlerinden olan ‘their/onların‘ı şuna benzet.

Örneğin.

“Benim bir arabam var“

İngilizcesi

“I have a car“

Burada ‘I“ (okunuşu ‘Ay‘) kullanılmış.

Peki ‘O benim arabam‘ dediğimizde ne diyeceğiz?

O zaman ‘I“ yerine ‘my‘ kullanacağız.

“This is my car“

Yani ‘I‘ kişi͵ ‘my‘ ise iyelik zamiridir.

Kişi zamirleri ile iyelik zamirlerini öğrenip benzer cümleler kurarsanız aklınız karışmaz ve çok daha kolay öğrenirsiniz.

Kişi Zamirleri

Ve İyelik zamirleri:

I - Ben

My - Benim

You - Sen

Your - Senin

He - O (Erkek)

His - Onun

She - O (Bayan)

Her - Onun (Bayan)

It - O (Cansız, Cinssiz)

Its - Onun

We - Biz

Our - Bizim

You - Siz

Your - Sizin

They - Onlar

Their - Onların

2 yıl önce

Emin814180

They have children - Onlarin cocuklari var. Their children - onlarin cocuklari. Fark bu

3 yıl önce

S.B_28

They ile Their farkı nedir?

3 yıl önce

kbrakzlk

they onlar, their onların canım

2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

They: onlar
Their: onların (bir şey)-i

3 yıl önce

HamzaYiitD

Onun ile onlarını ayiırt edemiyorum

3 yıl önce

merfarukak993984

ther are children olcak o bence

2 yıl önce

irem1209

they are olmaz mı?

2 yıl önce

mizinamo
mizinamo
  • Their children = onların çocukları
  • They are children = They're children = onlar çocuklar(dır)
2 yıl önce

CerenAkarsu

there demiyor mu orda ya ?

2 yıl önce

zeynepsevim06

Onlarin cocuklari olacak

2 yıl önce

MuratBayir

Onların çocukları diyo gerçektende devrik

2 yıl önce

Seminim

Onların evladı dedim kabul etmedi

2 yıl önce

Melekkavma

Ya ne kadar kolayy

2 yıl önce

kbrakzlk

çocukları olması için -s takısı gelmesi gerekmez miii. onların çocuğu olması lazımm

2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Maalesef 1 child, 2 children. childs veya childrens diye bir şey yok.

2 yıl önce

esmagevenli

aynen yaa olmaz mı

2 yıl önce

EmineSumeyye

hata ile sonuna n ekledim ve yanlış saydı

2 yıl önce

yusuferen406700

EVET KATILIYORUM

2 yıl önce

jesss200611246

ama onların çocuğu olmaz mı children çoğul ek almamış :(

2 yıl önce

HlyaAkbulu2

Bence anlaşılıyor o kadının dediği

1 yıl önce

ByMassimo

çocukları olucak

1 yıl önce

mrttyksll

olmalı

1 yıl önce

HakanGven0

çocukları

1 yıl önce

BarbarosZE2

onlarin çocukları

1 yıl önce

alarAtmaca1

Onlar çocuk Değilmi

1 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Değil. O They're children.

Telaffuz aynı.

1 yıl önce

CelalOzgul

Dear children gibi algıladım kardeş

1 yıl önce

azra123817

Ni vardi onu yaptim yanlis cikti :(

1 yıl önce

ada130220

Cevap onların çocukları

1 yıl önce

HacerTretk

Their children=Onların çocukları demek

1 yıl önce

HacerTretk

Child=çocuk children=çocuklar demek childrens diye bir şey yok

1 yıl önce

ezo779849

Children diyo childrens deseydi çocukları derdik

1 yıl önce

TheDarkWit

child ile children arasındaki far ne acaba

1 yıl önce

mizinamo
mizinamo

child tekil (bir tane çocuk), children çoğul (birçok çocuk; çocuklar).

1 yıl önce

Selim722612

Cocuk niye çoğul olmuş

1 yıl önce

Ugurcanxxxx

"Their" kelimesini anlamıyor

1 yıl önce

lanetingil

Children çocuk demem degil mi

1 yıl önce

mizinamo
mizinamo

child = çocuk, children = çocuklar

1 yıl önce

gulbeyazuy

Their kelimesini hep karıştırıyordum

1 yıl önce

ELFBEREN

ZATEN SÖYLÜYORUM SESLİ BİR ŞEKİLDE ALGILAMIYOR VE YANLIŞ YAPTIN DİYOR -_-

1 yıl önce

MehmetUcak1

İyii

1 yıl önce

ezgi178301

Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaâaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaâaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasaaaaaaaaaaaaptınız mı?

1 yıl önce

tubanur214187

Benim çocuklarım mı)?

11 ay önce

berkan82

"Onların veletleri" diyom olmuyor olmaz ki canım öyle şey :)))

9 ay önce

beril239070

Bencede

8 ay önce

MetinErtop

Onların çocuğu dedim neyi yanlış ?

6 ay önce

Hilal93YoonGi

Children kelimesinin sonuna -s takısı almasına gerek yok o zaten çoğul bir kelime. Mesela Türkçedeki gibi düşünün 'Elmalar' kelimesine çoğul eki (-lar) ekleyebilir misiniz? HAYIR. Çünkü zaten o çoğul bir kelime. ^childs^ ya da ^childrens^ diye bi kelime yok.

4 ay önce

merfarukzc9

Onun bunun çocukları

2 ay önce

Quarelda

's yok ki cocuklari olsun

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.