Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Their children"

Çeviri:Onların çocukları

2
4 yıl önce

73 Yorum


Hakanyasaroymen

Çocukları Olmazmı

8
Cevap ver2 yıl önce

Memi186221

Olur. Özneyi gizlemiş olursun sadece

4
Cevap ver1 yıl önce

unforgiven47

olmalı diye düşünüyorum

1
Cevap ver12 yıl önce

Hakanyasaroymen

aynen aynı fikirdeyim o yüzden sana lingot verdim

0
Cevap ver2 yıl önce

HasanTheGLOBAL

aynen

1
Cevap ver1 yıl önce

z.kenpachi

There gibi söylüyor.Seslendirme iyi değil

4
Cevap ver3 yıl önce

mizinamo
mizinamo

"their, they're, there" kelimelerinin telâffuzu aynı.

4
Cevap ver3 yıl önce

Kastamonu374

kardeş sen ruh hastası mısın yoksa hobi olarak mı o dilleri öğreniyon ? sarı kırmızı katalan dili mi ? la

0
Cevap ver1 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Evet, sarı kırmızı olan, Katalan dilidir.

Ve evet, hobi olarak dil öğreniyorum :)

2
Cevap ver1 yıl önce

Kastamonu374

sen nasıl bir ruh hastasısın 5 sınıftan lise 4 e kadar ingilizce öğrenemedim ben :D

0
Cevap ver1 yıl önce

46528670592

Reis sen harbi uçmuşun profilinebaktım dilimi yuttum ahahahah

0
Cevap ver5 ay önce

FrknKrky

Aslında "Çocukları" kelimesini kabl etmesi gerekiyor. Gizli özne var.

2
Cevap ver3 yıl önce

yusuferen406700

evet katiliyorum

2
Cevap ver1 yıl önce

ysncrk

childrens değil ki çocukları ne alaka

1
Cevap ver2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

"Childrens" diye bir şey yok.

çocuk = child; çocuklar = children

5
Cevap ver2 yıl önce

ysncrk

valla sizde olmasanız kafayı yiyeceğiz kardeşim

1
Cevap ver2 yıl önce

Hilal93YoonGi

Children kelimesinin sonuna -s takısı almasına gerek yok o zaten çoğul bir kelime. Mesela Türkçedeki gibi düşünün 'Elmalar' kelimesine çoğul eki (-lar) ekleyebilir misiniz? HAYIR. Çünkü zaten o çoğul bir kelime. ^childs^ ya da ^childrens^ diye bi kelime yok.

1
Cevap ver2 hafta önce

Oguz608395

Children çoğuldur çocuklar anlamına gelir sonuna "s" gelmez

0
Cevap ver9 ay önce

mertaliad

onların çocuğu yazdım kabul etmedi

1
Cevap ver2 yıl önce

Dogukanj

Yavv they diye duyuluyor ya

0
Cevap ver3 yıl önce

semanurcac

Aynen

2
Cevap ver2 yıl önce

semanurcac

Aynen ben

0
Cevap ver2 yıl önce

E1L2A8

yavaş dinleme butonuna bas o zaman their oluyor

0
Cevap ver2 yıl önce

XxxDogeHunterxxX

theyir diye duyuyorum bne Ç:S

0
Cevap ver1 yıl önce

Gulsun95

Their children ile They have children aynimi oluyor anlam olarak???

0
Cevap ver3 yıl önce

sawashian
sawashian

Aklının karışmaması için kişi zamirlerinden olan ‘they/onlar-onların‘‘ ile iyelik zamirlerinden olan ‘their/onların‘ı şuna benzet.

Örneğin.

“Benim bir arabam var“

İngilizcesi

“I have a car“

Burada ‘I“ (okunuşu ‘Ay‘) kullanılmış.

Peki ‘O benim arabam‘ dediğimizde ne diyeceğiz?

O zaman ‘I“ yerine ‘my‘ kullanacağız.

“This is my car“

Yani ‘I‘ kişi͵ ‘my‘ ise iyelik zamiridir.

Kişi zamirleri ile iyelik zamirlerini öğrenip benzer cümleler kurarsanız aklınız karışmaz ve çok daha kolay öğrenirsiniz.

Kişi Zamirleri

Ve İyelik zamirleri:

I - Ben

My - Benim

You - Sen

Your - Senin

He - O (Erkek)

His - Onun

She - O (Bayan)

Her - Onun (Bayan)

It - O (Cansız, Cinssiz)

Its - Onun

We - Biz

Our - Bizim

You - Siz

Your - Sizin

They - Onlar

Their - Onların

42
Cevap ver2 yıl önce

Emin814180

They have children - Onlarin cocuklari var. Their children - onlarin cocuklari. Fark bu

7
Cevap ver13 yıl önce

S.B_28

They ile Their farkı nedir?

0
Cevap ver3 yıl önce

kbrakzlk

they onlar, their onların canım

1
Cevap ver1 yıl önce

mizinamo
mizinamo

They: onlar
Their: onların (bir şey)-i

0
Cevap ver3 yıl önce

HamzaYiitD

Onun ile onlarını ayiırt edemiyorum

0
Cevap ver2 yıl önce

merfarukak993984

ther are children olcak o bence

0
Cevap ver2 yıl önce

irem1209

they are olmaz mı?

0
Cevap ver2 yıl önce

mizinamo
mizinamo
  • Their children = onların çocukları
  • They are children = They're children = onlar çocuklar(dır)
2
Cevap ver2 yıl önce

CerenAkarsu

there demiyor mu orda ya ?

0
Cevap ver2 yıl önce

zeynepsevim06

Onlarin cocuklari olacak

0
Cevap ver2 yıl önce