"Ce este mai important? Timpul, locul sau activitatea?"

Traducere:What is more important? Time, place, or activity?

acum 2 ani

7 comentarii


dannycolours

the time , the place or the activity!!!!!!

acum 2 ani

CatalinLazar

sunt articulate!!

acum 2 ani

univers1234

Site-loc

acum 1 an

Day_DreamerXXV

i am so done with your translations

cu 10 luni în urmă

nicolae57
nicolae57

De ce este greșit articulat????????????? „The time, the place or the activity?” Gog să-mi explice și mie cineva!

cu 4 luni în urmă

Sofia511139

Intaresc ideile lui dannycolours , a lui nicolae57 si a lui CatalinLazar.

cu 3 luni în urmă

CalinNavolan

Acest duolongo mai mult ne incurca! Incercam sa invatam ceva corect dar, din pacate e un mare rahat!

acum 4 săptămâni
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.