Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Ce este mai important? Timpul, locul sau activitatea?"

Traducere:What is more important? Time, place, or activity?

0
acum 2 ani

5 comentarii


dannycolours

the time , the place or the activity!!!!!!

2
Răspundeacum 2 ani

CatalinLazar

sunt articulate!!

2
Răspundeacum 2 ani

univers1234

Site-loc

0
Răspundeacum 1 an

Day_DreamerXXV

i am so done with your translations

0
Răspundecu 6 luni în urmă

nicolae57
nicolae57

De ce este greșit articulat????????????? „The time, the place or the activity?” Gog să-mi explice și mie cineva!

0
Răspundeacum 2 săptămâni