1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The personal space is small."

"The personal space is small."

Çeviri:Kişisel alan küçük.

May 7, 2016

10 Yorum


HalukErkan

kişisel alan dar


O.Akkus

“Space” uzay demek degil mi ?


MeteUlku

"alan", "uzay", "boşluk" gibi anlamları var.


zeynety0

Space, alan anlamınada gelir


newsokrates

space için " mekan " kelimesini niçin kullanamıyoruz ? Kişisel mekan küçük... Bence olabiliyor..


OuzhanCiha1

Kişisel alan kucuk , cumlesini kabul etmiyor


fevzi892693

Mete-Kişisel uzay :Geceler yarim oldu, anam anam garibem, ağlamak karım oldu-demek oluypr herhal ♥♡♥


duolingo_dostu

Kişisel veren küçük :D


MorukYasin

kişisel uzay demek istesek yine aynı cümleyi kurmayacakmıyız da yanlış diyor bu gıcık makina...


MeteUlku

"Kişisel uzay" da ne? :D

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.