"Ben bir erkeğim!"

Çeviri:Ich bin ein Mann!

May 7, 2016

34 Yorum
Tartışma kilitli.


rabiaolak2

neden ich bin der mann olmuyor?


BusraGncr

Merhabalar.

Eğer bir ismin başında "ein/eine" yani "bir" varsa, o sözcüğün başına artikel gelemez.

Örnek:

Ich bin ein Lehrer. (Ben bir öğretmenim.

Ich bin ein der Lehrer.(YANLIŞ)

İyi günler.

BusraGncr


DefneNiyaz

Aynen Kardeşim Yaaa


parisa494021

Çunku doğrusu "ıch bin ein man " Ben bir erkegim yani Der olmaz


BeratTopra2

Aslında Almanca İngilizce'ye çok benziyor. Eğer katılıyorsan seviyemi artır.


ph.ELQevT

Ingilizce almancaya cok benziyor olmasin


SREYYA994642o

Farkli kelimeler de var ama


neval544046

Bin ne demek gerçekten kafamı karıştırıyor


GEZGNOYUNC

Aynı ingilizcedeki am gibi yani

I am

Ich bin

Am = bin

Are = bist

İs = ist

Umarım yardımcı olabilmişimdir.


GEZGNOYUNC

Türkçe olarak Dır - dir manasına gelir.

Ben bir insanımdır

İch bin ein mensch


NagihanOza

Sahiplenici imge im benim gibi


BeratTopra2
<h1>İch bin ein Mann.</h1>

Ban bir erkeğim. Demektir


merve947550

neden boş boş konuşuyorsunuz


ykxjZB

Neden ich bin junge olmuyorda mann oluyor ?


TheLuckyStudent

Junge oğlan veya küçük erkek çocuk demektir Mann ise adam demektir o yüzden


EmmaLORDS

Çünkü o zaman ben oğlanım diyorsun ama bu adam


Dilara._4

İch bin ein Junge (ben bir erkeğim bir demeyi unuttun aslında bende Junge dedim mann adam oluyor ya çok saçma)


Pelinsu354

Ben yapamıyorum erkele


astronot0434

Ben "ıch bin ein MANN yazdım ama kabul etmedi


Chihirochiaki21

Ich bin ein Mann yaz kısa harflerle


yamur163099

Erkek brüda değilmiydi


BEYDA765384

Bence bu cok sacma olmus benim dusuncem en iyi dil Türkçe cok basit


EkremAksoy3

❤❤❤❤❤❤ git


nananavillera

ben bir erkeğim demiyor


ingilizcez6

Bişey sorcam saçma olcak ama mann da neden


ingilizcez6

Mann da M harfi neden büyük cümlenin sonunda bi de özel isim de değil neden


alibektas34

Almancada özel isim cins isim ayrımı yapmadan tüm isimlerin baş harfi büyük yazılır. İsimlerin dışındaki tüm fiil, sıfat, zarf, zamir, bağlaç ve edatlar normal yazılırlar.


MehmetAlan19

Man yazdım olmadı mann olacakmış nolmuş 1 n yazsam


alibektas34

Duolingo, küçük yazım yanlışlarını genellikle kabul ediyor. Sadece yazım hatası sonucu elde edilen yeni kelime, eğer farklı bir anlama geliyorsa bu durumda kabul etmiyor.

Almancada "Man" diye bir zamir var ve genellikle özel bir tür pasif cümle yapısında kullanılıyor.

Örnek: "Man spricht hier nicht." → "Burada konuşulmaz."

"Hier darf man nicht rauchen." → "Burada sigara içilmez."

"Darf man nicht parken." → "Park edilmez."

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.