Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben bir gömlek ve bir etek giyerim."

Çeviri:I wear a shirt and a skirt.

4 yıl önce

12 Yorum


Hypertensi

İ am diye basladim gerisi dogruydu yanlis dedi am getirince farkli mi oluyor

4 yıl önce

-Yusuf-

Cümle geniş zamanlı, sen ''am'' ekini getirip şimdiki zamanlı yazarsan farklı olur tabi ki.

3 yıl önce

C0S4R

am/is/are geniş zamanda hareket bildiren fillerde kullanılmaz.

3 yıl önce

demirkapi

'I wear a shirt and skirt' de olmalı gibi? :)

4 yıl önce

MertCELEN

aynen bende böyle yazdım fakat ikisinede "a" koymak grammer olarak doğrusu

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

harfitarifi birine koyuyosan öbürüne de koy. daha temiz.

4 yıl önce

GkhanGen

Bazen bir belirli anlam veriyor, bazen belirsiz nasil anlayacağız.

3 yıl önce

Nida-Altan

Ne putu ne onu anlamadım

2 yıl önce

serra946359

Kolay sorular var hep

5 ay önce

erfdxz

"I wears a shirt and a skirt" benim cümlem ve doğru çeviride "wears" yerine "wear" yazıyor. Bu arada ki farkı çok şaşırıyorum ve anlamıyorum. Bir de buradan anlatabilecek olan var mı acaba?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

sadece 3. tekil şahısta s gelir şurada anlattım: http://www.duolingo.com/comment/1430000

4 yıl önce

erfdxz

Teşekkürler şimdi daha iyi anlıyorum :)

4 yıl önce