"Do you go to the gym?"

Μετάφραση:Πηγαίνεις γυμναστήριο;

May 8, 2016

6 σχόλια


FayRap1

Πιο σωστό δεν θα ήταν αν βάζατε και το ''εσύ'' και το ''στο'' έτσι ώστε ή πρόταση να είναι "Εσύ πηγαίνεις στο γυμναστήριο" ή " Πηγαίνεις εσύ στο γυμναστήριο"

May 8, 2016

wchargin

Γιατί είναι πιο σωστό; Νόμιζα ότι ήταν δεκτή να χάσω τις αντωνυμίες.

August 14, 2016

y06K1

Δεν μας νοιαζουν οι αντωνιμιες βρε

August 11, 2017

Zoula7

Το 'εγώ' μπορεί να παραλειφθεί, το 'στο' όμως ειναι απαραίτητο.

November 3, 2018

dimstath

Συμφωνώ με όλους. κάνετε διορθώσεις

November 24, 2018

jaye16
Mod

Επί τέσσερα χρόνια αυτές οι προτάσεις έχουν γίνει δεκτές. Από 2-14-04 13:55:34 UTC.

[Εσείς/] [πηγαίνετε/πάτε] [σε/στο/] γυμναστήριο; [Εσύ/] [πηγαίνεις/πας] [σε/στο/] γυμναστήριο;

Συνολο 25 προτασεις.

Γιατί δεν στέλνετε μια εικόνα οθόνης γιατί αν υπάρχει κάποιο τεχνικό πρόβλημα θέλουμε να το διορθώσουμε.Αν σας το ξαναβγάλει λάθος, παρακαλώ βγάλτε ένα στιγμιότυπο οθόνης (screenshot) με την απάντησή σας και τη διορθωμένη λύση που σας βγάζει, και στείλτε μας άλλο ένα σχόλιο.

HOW TO TAKE A SCREENSHOT https://techvalue.gr/screenshot-printscreen-ypologisth-.

November 26, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.