1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Do you go to the gym?"

"Do you go to the gym?"

Μετάφραση:Πηγαίνεις γυμναστήριο;

May 8, 2016

4 σχόλια


dimstath

Συμφωνώ με όλους. κάνετε διορθώσεις


jaye16

Επί τέσσερα χρόνια αυτές οι προτάσεις έχουν γίνει δεκτές. Από 2-14-04 13:55:34 UTC.

[Εσείς/] [πηγαίνετε/πάτε] [σε/στο/] γυμναστήριο; [Εσύ/] [πηγαίνεις/πας] [σε/στο/] γυμναστήριο;

Συνολο 25 προτασεις.

Γιατί δεν στέλνετε μια εικόνα οθόνης γιατί αν υπάρχει κάποιο τεχνικό πρόβλημα θέλουμε να το διορθώσουμε.Αν σας το ξαναβγάλει λάθος, παρακαλώ βγάλτε ένα στιγμιότυπο οθόνης (screenshot) με την απάντησή σας και τη διορθωμένη λύση που σας βγάζει, και στείλτε μας άλλο ένα σχόλιο.

HOW TO TAKE A SCREENSHOT https://techvalue.gr/screenshot-printscreen-ypologisth-.


av2F8

Γραφω :πήγες στο γυμναστήριο και μου λεει λαθος γιατι?


jaye16

"πήγες" σημάινει "DID you go" αόριστο. Εδώ έχουμε ενεστώτας "Do you go..."

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.