"Whatisthemeaningofthisword?"

Переклад:Яке значення цього слова?

2 роки тому

7 коментарів


crQA4

яка різниця між "значить" і "означає"?

1 рік тому

v.br
v.br

"Яке значення У цього слова" - не приймає.

2 роки тому

yuronchuk

чому "What is the meaning" а не "what means" ? Дякую.

2 роки тому

piguy3
piguy3

The closest correct English version for that would be, "What does this word mean?" "To mean," along with the vast majority of verbs, requires "do support" (use of a form of the word "do") for questions in contemporary English.

1 рік тому

N0lex

"Що значить це слово?" - не приймає також!)

1 рік тому

VitaliyTar2

Ваш переклад на англійську What does this word mean? У завданні ж невірна підказка. Недолік української версії Duolingo.

1 рік тому

oV6YsmJp

значить і означає - те заме стосовно слова

9 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.