1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I read the comments."

"I read the comments."

Překlad:Čtu ty komentáře.

May 8, 2016

16 komentářů


DankaEagle

slovo "komenty" a "komentare" se preklada stejne, tedy "coments". V korekci to ukazuje "ctu komentare" a "ctu ty komentare". Proc to neuzna "ctu komenty", kdyz koment a komentar je jedno a to same? Dekuji.


nueby

Komenty a komentáře jedno a to samé nejsou, protože podstatné jméno "koment" ve spisovné češtině neexistuje (i když sloveso "komentovat" ano). Kdyby vás zajímaly naše zdroje, ÚJČ, případně i SSJČ. Bereme jen spisovnou češtinu (včetně její hovorové spisovné vrstvy), protože i bez prvků obecné češtiny mívá i skromná anglická věta správných českých překladů víc než dost.

A pozor na zdvojené písmeno v "comment".


SimonSkark

Komenty jsou nespisovné...


lelasto

Kde je chyba když to přeložím jako "četla jsem komentáře" ? Předem děkuji za odpověď.


jgstcd

Chyba neni. Vam to neuznalo?


lelasto

Napsalo mi to že je to špatně.


jgstcd

V systemu tenhle preklad ale je. Bylo to pres prohlizec nebo app?


MartinNeub

Není možné přeložit jako Přečetl jsem komentáře? Neuznalo mi to.


nueby

Dík, je to možné tak přeložit, a už to i uznáváme. (Když lze rozdíl mezi významy slova poznat jen podle zvuku, ale ne z psané formy, musíme předpokládat, že uživatel má zvuk vypnutý nebo z jiných důvodů jen čte zadání.)


RadkaKuero3

Podle výslovnosti je to čas přítomný.


kacenka9

Ano, ale ne vsechna cviceni u sebe vyslovnost maji.


Jana169353

Napsala jsem spravne I red the comments, presto vyskočí červená chybová hláška (:


tomaslaska1

U výslovnosti comments to s jako množné číslo není vůbec slyšet.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.