1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben yerken okurum."

"Ben yerken okurum."

Çeviri:I read while I eat.

January 21, 2014

53 Yorum

Konu önem sırasına göre

mbuse

while I eat ya da when I eat dediğimizde aradaki fark nedir acaba?

February 8, 2014

Selcen_Ozturk

genel olarak while uzun süren bir şeyi belirtirken when daha kısa ya da anlık şeyler için daha doğru. zaman zaman birbirlerinin yerine geçebilirler ama her zaman değil. bu nedenle "en doğru" çeviri olarak when daha "-ince", while da daha"-iken" e yakın (istisnalar mevcut)

(we dance when you come- sen gelince dans ederiz vs we dance while you sleep-sen uyurken dans ederiz)

February 9, 2014

FurkanGlle1

Verdigin örnekten, daha cok, "when (-ince)" bir sonucu, "while (-iken)" ise bir sureci birdiriyor gibi. Yani, bir seyin uzun ve kisa surmesi meselesini anlayamadim.

November 9, 2014

ercanberber

Sanırım o da senin bahsettiğin durumu ifade etmek istemiş ama sen daha doğru tanımlamışsın

March 24, 2018

merter674941

İ read as i eat neden olmuyo selcen hanim

July 19, 2018

Begm718824

While i eat: ben yerken When i eat : ben yediğim zaman

Anlamları aynı çaviriliş biraz farklı

October 19, 2018

MustafaACIKGOZ

"I read while eat" yazdım.Olmaz mı?

June 3, 2014

Xnar

ben de öyle yazanların gurbanıyım :D

Meğersem I read while I eat olacakmış

May 5, 2016

Turker90

Ben de öyle yazdım.

August 13, 2014

AynurAta

ben de özneler aynıysa yazmaya gerek yoktu hani başka bir soruda ben kabul etmez diye özneleri iki kere yazdım ona da yanlış dedi İLGİNÇ!!!!!

October 11, 2014

Turker90

Sorumuza da cevap alamadık üstelik.

October 13, 2014

dogan895113

Eat yer eating yerim

February 4, 2018

Esra117224

yerken okudum diyorsun okurken yedim demelisin

February 22, 2019

SenaAkdemir

eat ın başına I getirmeniz gerek

March 1, 2015

Halilbrahi983358

When genellikle cümle içerisindeki farklı zamanlı cümlecikleri bağlar, cümleciklerin zamanı aynıysa while ı yapıştır yani iki eylem aynı anda gerçekleşiyorsa.

August 3, 2015

esrabeslgl

I read as i eat neden olmuyor

August 29, 2015

Kasura41

I read as I eat olmaz mı ?

May 23, 2015

Yusuf_AKsoy

İ read while i eat. Buda olmazmi kabul etmedi

August 17, 2017

CahidTuna

anlam olarak "ben yerken okurum" ile "ben okurken yerim" aynı şey ama kabul etmiyor

February 2, 2019

turhanone

when I eat I read de doğru olmuyor mu olmuyorsa neden ?

May 1, 2014

juniur

when cümlenin başına gelirse ne zaman anlamına gelir ortada bağlaç görevi görür

November 22, 2014

zeynepergene

zor bir cumle yapisi yeni basliyanlar icin ben bile yanlis yaptim

January 13, 2016

Gulbaharakcay

While nedir

July 8, 2016

Ysuufcaanp

While:süre

January 2, 2018

Samet994145

i read during i eat neden olmaz?

October 12, 2018

Eda203315

i eat while i read i read while i eat Yerken okumak Okurken yemek Fark nerde anlayamadım

October 13, 2018

Burak31765

I read while eat yazdım kabul etmedi

October 23, 2018

Onur184978

I eat while I read yazdım neden kabul edilmedi? Cevap bekliyorum beni aydınlatana şimdiden teşekkürler.

April 23, 2019

Gkhan442131

i read while i eat Yemek yerken okurum. I read when eat. Pratikte doğrudur.

September 23, 2019

YusufTun

Cümlede whlie varken birinci cümle ve ikinci cümle yer değiştirebilir diye biliyodum I eat while read yazdım olmadı. Why?

November 23, 2015

Fatihhh17

I eat while read dedim kabul etmedi

March 5, 2016

engin3549

While ile when arasinda nasil bi fark var acaba bu soruda when kabul edilmiyor

August 14, 2016

suM1Ps

Eat mı eating mi. Eat yazıyorum eating olarak gösteriyo

October 5, 2017

Rana467170

I eat while read yazdım kabul etmedi. neden

January 13, 2018

Kasura41

Günlük hayatta kullanırken sorun olmaz ama grammer olarak bakarsan doğru olan bu aslında orda cümle ayrımı gibi birşey vardır while cümlenin ortasına koyarak ayırmış o yüzden orda okuma eylemini kimin yaptığını belirtmen gerek - Yusuf

January 16, 2018

Esra832196

When I eat neden olmuyor ki

September 19, 2015

Kasura41

İken = while / dığı diği= When
Örnek I always leave here when he comes

January 16, 2018

egemeneroll

while I eat diye bisey olur mu ya while kullaniyosan fiile ing takisi gelir zaten boyle boktan bi uygulama gormedim ben hayatimda

October 7, 2015

GltenAkden

While ne

November 30, 2015

cefer-zahid94

neden as değilde while oldu? biriniz teferruatiyla aciklarsa memnun olurum

November 26, 2016

FatmaErdem

Bir çok örnekte while yerine when yazılmış ama

June 18, 2014

onurto

cok guzel aciklamissinz eyvallah

November 18, 2014

ahmetkar

I read when I read neden olmadı

December 21, 2014

semih433353

Malsın cunku

December 13, 2015

AKINOSMN

Okurken okuyorsun şu an :))

January 7, 2015

edaozdemir

When I read, I eat yazdım neden olmadı

January 1, 2015

AKINOSMN

Soru cümlesi değil de ondan :))

January 7, 2015

grhnckmk

When, where vs bunlar her zaman soru kalibi değillerdir Osman.

October 15, 2015

CosqunEzim

Allah razi olsun

September 3, 2015

ItsAlexaMoon

Öf ne gıcık şey bu ya doğru söylememe rağmen olmuyo bundan sonra mikrofonu kapatıcam -_-

December 17, 2015

Whiskeyice

Basit basit sorular sordun, 3 lingotuna, 5 lingotuna iddaya girelim dedin kabul etmedim. 7 lingotuna olsun dedin, kabul ettim. Sanki devlet memuru alican kpss sorusu gibi kazık sorular sormaya başladin. Hayır lingorunda değilim de. neden çalışmadığım yerden sormaya başladın.

November 29, 2017

Huseyin_Erdogan

I read while eat.Dogru olmasi lazim neden değil? Özneler ortak sonucta

January 13, 2015

danielpalaz

while da -ing oluyo. kafanız mı güzel

November 1, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.