"Ben yerken okurum."

Çeviri:I read while I eat.

4 yıl önce

18 Yorum


mbuse

while I eat ya da when I eat dediğimizde aradaki fark nedir acaba?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

genel olarak while uzun süren bir şeyi belirtirken when daha kısa ya da anlık şeyler için daha doğru. zaman zaman birbirlerinin yerine geçebilirler ama her zaman değil. bu nedenle "en doğru" çeviri olarak when daha "-ince", while da daha"-iken" e yakın (istisnalar mevcut)

(we dance when you come- sen gelince dans ederiz vs we dance while you sleep-sen uyurken dans ederiz)

4 yıl önce

FurkanGlle1

Verdigin örnekten, daha cok, "when (-ince)" bir sonucu, "while (-iken)" ise bir sureci birdiriyor gibi. Yani, bir seyin uzun ve kisa surmesi meselesini anlayamadim.

3 yıl önce

ercanberber

Sanırım o da senin bahsettiğin durumu ifade etmek istemiş ama sen daha doğru tanımlamışsın

6 ay önce

merter674941

İ read as i eat neden olmuyo selcen hanim

2 ay önce

MustafaACIKGOZ

"I read while eat" yazdım.Olmaz mı?

4 yıl önce

Turker90

Ben de öyle yazdım.

4 yıl önce

AynurAta

ben de özneler aynıysa yazmaya gerek yoktu hani başka bir soruda ben kabul etmez diye özneleri iki kere yazdım ona da yanlış dedi İLGİNÇ!!!!!

4 yıl önce

Turker90

Sorumuza da cevap alamadık üstelik.

4 yıl önce

Xnar
Xnar

ben de öyle yazanların gurbanıyım :D

Meğersem I read while I eat olacakmış

2 yıl önce

dogan895113

Eat yer eating yerim

8 ay önce

Halilbrahi983358

When genellikle cümle içerisindeki farklı zamanlı cümlecikleri bağlar, cümleciklerin zamanı aynıysa while ı yapıştır yani iki eylem aynı anda gerçekleşiyorsa.

3 yıl önce

Kasura41

I read as I eat olmaz mı ?

3 yıl önce

esrabeslgl

I read as i eat neden olmuyor

3 yıl önce

Yusuf_AKsoy

İ read while i eat. Buda olmazmi kabul etmedi

1 yıl önce

turhanone

when I eat I read de doğru olmuyor mu olmuyorsa neden ?

4 yıl önce

juniur

when cümlenin başına gelirse ne zaman anlamına gelir ortada bağlaç görevi görür

3 yıl önce

Samet994145

i read during i eat neden olmaz?

2 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.