"Αυτό είναι ένα επίσημο δείπνο."

Μετάφραση:It is an official dinner.

May 8, 2016

17 σχόλια


Enenitsa

Το " it is " δεν είναι το ίδιο με "it's"?

May 8, 2016

ssurprize

Ναι, το ίδιο είναι. Υπήρχε πρόβλημα στην πρόταση, νομίζω το διόρθωσα τώρα. Ευχαριστούμε :)

May 9, 2016

larrymode

poio ειναι σωστο απο τα 2 η και τα δυο?

February 12, 2017

larrymode

den απανταει κανεις εδω?

February 19, 2017

nancy_char21

και τα δυο είναι σωστά

May 27, 2017

NikolaosVafeidis

That σημαίνει εκείνο.

October 3, 2017

I.Schmidt1

σε ένα έγγραφο ή ένα κείμενο πρέπει να γραψεις τα γράμματα αντί των αριθμών. Έτσι λοιπον θα γράψεις λόγου χάρη Έχω δύο παιδιά και ήδη τα δυο πηγαίνουν στο σχολείο τίποτα από τα δύο κανένας από τους δύο

March 4, 2017

-c5IM

"Official" δεν σημαίνει επίσημο;

March 14, 2017

konsbark

Και τα δυο σωστα ειναι lazaros mintsis

April 10, 2017

argiberi

Xxxxxxx

June 22, 2017

Katerina771724

πότε χρησιμοποιείται το formal και πότε το official?

January 20, 2018

Antonisios2

Γιατι δεν δεχεται καμια απαντηση ως σωστη???

June 5, 2017

aGaO18

Γιατί είναι δυο η σωστές

October 11, 2017

aGaO18

Γιατί η απαντήσις είναι δυο

October 11, 2017

Antonisios2

Εχει προβλημα το προγραμμα???

June 5, 2017

elanion

Η διόρθωση είναι απαράδεκτη! Που το βρήκε τοsupper

February 8, 2018

nikos123kassian

Δεν νομίζω ότι στα δεδομένα υπήρχε η επιλογή an .Οπότε υποχρεωτικά έβαλα το a . Παρακαλώ να προστεθεί η λέξη.

January 11, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.