"Αυτό είναι ένα επίσημο δείπνο."

Μετάφραση:It is an official dinner.

πριν από 2 χρόνια

16 σχόλια


Enenitsa

Το " it is " δεν είναι το ίδιο με "it's"?

πριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Ναι, το ίδιο είναι. Υπήρχε πρόβλημα στην πρόταση, νομίζω το διόρθωσα τώρα. Ευχαριστούμε :)

πριν από 2 χρόνια

larrymode

poio ειναι σωστο απο τα 2 η και τα δυο?

πριν από 1 χρόνο

larrymode

den απανταει κανεις εδω?

πριν από 1 χρόνο

nancy_char21

και τα δυο είναι σωστά

πριν από 1 χρόνο

NikolaosVafeidis

That σημαίνει εκείνο.

πριν από 1 χρόνο

I.Schmidt1
I.Schmidt1

σε ένα έγγραφο ή ένα κείμενο πρέπει να γραψεις τα γράμματα αντί των αριθμών. Έτσι λοιπον θα γράψεις λόγου χάρη Έχω δύο παιδιά και ήδη τα δυο πηγαίνουν στο σχολείο τίποτα από τα δύο κανένας από τους δύο

πριν από 1 χρόνο

-c5IM
-c5IM

"Official" δεν σημαίνει επίσημο;

πριν από 1 χρόνο

konsbark

Και τα δυο σωστα ειναι lazaros mintsis

πριν από 1 χρόνο

argiberi

Xxxxxxx

πριν από 1 χρόνο

Katerina771724

πότε χρησιμοποιείται το formal και πότε το official?

πριν από 10 μήνες

Antonisios2

Γιατι δεν δεχεται καμια απαντηση ως σωστη???

πριν από 1 χρόνο

aGaO18

Γιατί είναι δυο η σωστές

πριν από 1 χρόνο

aGaO18

Γιατί η απαντήσις είναι δυο

πριν από 1 χρόνο

Antonisios2

Εχει προβλημα το προγραμμα???

πριν από 1 χρόνο

elanion

Η διόρθωση είναι απαράδεκτη! Που το βρήκε τοsupper

πριν από 10 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.