Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Αυτό είναι ένα επίσημο δείπνο."

Μετάφραση:It is an official dinner.

0
πριν από 2 χρόνια

16 σχόλια


Enenitsa

Το " it is " δεν είναι το ίδιο με "it's"?

5
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Ναι, το ίδιο είναι. Υπήρχε πρόβλημα στην πρόταση, νομίζω το διόρθωσα τώρα. Ευχαριστούμε :)

4
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

larrymode

poio ειναι σωστο απο τα 2 η και τα δυο?

2
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

larrymode

den απανταει κανεις εδω?

3
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

nancy_char21

και τα δυο είναι σωστά

2
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

NikolaosVafeidis

That σημαίνει εκείνο.

2
Απάντησηπριν από 10 μήνες

I.Schmidt1
I.Schmidt1

σε ένα έγγραφο ή ένα κείμενο πρέπει να γραψεις τα γράμματα αντί των αριθμών. Έτσι λοιπον θα γράψεις λόγου χάρη Έχω δύο παιδιά και ήδη τα δυο πηγαίνουν στο σχολείο τίποτα από τα δύο κανένας από τους δύο

1
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

-c5IM
-c5IM

"Official" δεν σημαίνει επίσημο;

1
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

konsbark

Και τα δυο σωστα ειναι lazaros mintsis

1
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

argiberi

Xxxxxxx

1
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

Antonisios2

Γιατι δεν δεχεται καμια απαντηση ως σωστη???

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

aGaO18

Γιατί είναι δυο η σωστές

0
Απάντησηπριν από 10 μήνες

aGaO18

Γιατί η απαντήσις είναι δυο

0
Απάντησηπριν από 10 μήνες

Antonisios2

Εχει προβλημα το προγραμμα???

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

Katerina771724

πότε χρησιμοποιείται το formal και πότε το official?

0
Απάντησηπριν από 6 μήνες

elanion

Η διόρθωση είναι απαράδεκτη! Που το βρήκε τοsupper

0
Απάντησηπριν από 6 μήνες